برنامه عملیاتی ارتقاء سلامت در محل کار

نشست توجیهی طرح برنامه ارتقاء سلامت کارکنان حوزه علمیه خواهران در جمع مدیر و مسئولان مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۳۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست که با حضور «آقای فتاحی» رئیس مرکز بهداشت، «خانم بی بی الهه حسینی نسب» کارشناس امور بهداشتدر جمع مدیر، معاونین و مسئولان مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق برگزار شد «خانم بی بی الهه حسینی نسب» در رابطه با مزایا و منافع اجرای برنامه ارتقاء سلامت گفت: این طرح موجب بهبود عملکرد و بهره وری، کاهش میزان غیبت و مرخصی استعلاجی، کاهش آسیب‌های شغلی و هزینه‌های مربوط به غرامت شغلی کارکنان، افزایش روحیه، انگیزه و رضایت کارکنان و ... می‌شود.
وی افزود: از جمله برنامه‌های قابل اجرا کنترل استرس در بین مدرسین و طلاب می‌باشد که اجرای آن بسته به مشارکت و تلاش مدیر برای افزایش تعهد کارکنان برای شرکت در برنامه بدون توجه به وضعیت فعلی سلامتیشان است.
«خانم حسینی نسب» اظهار کرد: اعضای شورا متشکل از مدیر، معاون اجرایی، رابط بهداشت، دو نفر نماینده مدرسین، دو نفر نماینده طلاب، روابط عمومی و امور مالی می‌باشد.
وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ایجاد محیط کار سالم از طریق اجرای برنامه‌های و خط مشی‌های ارتقای سلامت در محل کار و خلق محیط فیزیکی و فرهنگ حمایتی و تشویق به زندگی سالم با همکاری هم می‌باشد.
این کارشناس بهداشت گفت: تصمیمات کلیدی راه رسیدن به اهداف اختصاصی این برنامه عملیاتی است که با توجه به محدودیت منابع در تمامی برنامه باید نیازسنجی در فعالیت خاصی صورت بگیرد و با توجه به منابع موجود بتوان کار‌های ممکن را اجرایی کرد.
ارسال نظرات