حماسه نهم دی در جزیره هرمز برگزار شد

تجمع بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور مردم انقلابی و شهید پرور هرمز و جمعی از بسیجیان این جزیره در مسجد جامع هرمز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۹۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم بیان داشت : حماسه ۹ دی باید برای همیشه زنده بماند و برای همیشه یادآوری شود و بقای ۹ دی صرفاً زنده نگه‌داشتن یک خاطره از سال ۸۸ نیست.

 زارع مهرانی  اظهار داشت : این روز یکی از ایام‌الله انقلاب اسلامی و روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که در این روز ملت مؤمن انقلابی و ولایتمدار ایران بر یک فتنه پیچیده آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی غلبه کردند و توانستند با بصیرت، صبر، مقاومت و وحدت خودشان در برابر جریان‌های باطل غرب‌گرا موضع حق اتخاذ کنند و با حضور حماسی خود در روز 9 دی 88 توانستند ضربه اصلی را به جریان قانون‌گریز تحت حمایت غرب وارد کنند.

استاد حوزه و دانشگاه، تأکید کرد: حماسه 9 دی باید برای همیشه زنده بماند و برای همیشه یادآوری شود و بقای 9 دی صرفاً زنده نگه‌داشتن یک خاطره از سال 88 نیست، 9 دی نماد بصیرت ملت ایران، بیداری و هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت ایران است

وی، تصریح کرد: دست‌های پنهان استکبار جهانی در حمایت از سران فتنه و عناصر فتنه‌گر در فتنه 88 آشکار شد اما حضور حماسی 9دی، استحکام نظام اسلامی و "گفتمان انقلاب اسلامی" را نزد دوستان و دشمنان ارتقاء داد

وی، عنوان کرد:روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت به سران فتنه بود و این ملت نشان دادند که در میان فتنه های فتنه گران راه را گم نخواهند کرد و همواره پیرو رهبر حکیم خود خواهند بود.

زارع مهرانی  بیان داشت : زمانی که امام راحل مبارزه با رژیم طاغوت را آغاز کرد عده ای مخالفت کردند اما وی با آینده نگری راه را باقوت و جدیت ادامه داد همانگونه که در کربلا یاران سالار شهیدان تا آخرین لحظه وفادار ماندند و سعادتمند شدند و انقلاب اسلامی برا ین مبنا به پیروزی رسید.

زارع مهرانی، اظهار داشت: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد.

زارع مهرانی بیان کرد:  در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) را شاد ساخت.

 

وی بیان کرد: ۹ دی سالروز حماسه مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه گران بود که در واقع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

 معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان  افزود : نهم دی روزی است که مردم ما نشان دادند هرگز در دام حیله­‌ها و نیرنگ­‌های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم گرفتار نشده و با بصیرت و آگاهی در میان گرد و غباری که فتنه­ گران به پا کردند هیچگاه به بیراهه نخواهند رفت.

 

به مناسبت  سالروزحماسه عظیم ملت ایران 9 دی ماه مردم جزیره هرمز با اجتماع خود در مسجد جامع هرمز این روز را گرامی داشتند

ارسال نظرات