مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

حماسه ۹ دی مصادف با صیانت از ارزش‌های انقلاب است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج بندرلنگه گفت: حماسه ۹ دی مصادف با صیانت از ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام و همگامی و همراهی با رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۰۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام علی عمرانی ظهر امروز در مسجد جامع بندرچارک، با گرامیداشت سالگرد 9 دی، اظهارکرد: فتنه ۸۸ سال‌ها قبل طراحی شده بود، دشمن تا دندان مسلح از استقلال سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی ایران اسلامی هراس دارد و فتنه‌های بزرگی را برای براندازی نظام طراحی می‌کند که تاکنون ناکام مانده است.

وی با اشاره به اینکه دو عنصر بصیرت مردم و هدایت پیامبرگونه رهبری فتنه ۸۸  را خنثی کرد، افزود: حماسه ۹ دی مصادف با صیانت از ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام و همگامی و همراهی با رهبر معظم انقلاب است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج بندرلنگه تصریح کرد: رهبر معظم  انقلاب در فتنه گذشته  نسبت به تلاش دشمنان روشنگری نموده و قانون را فصل‌الخطاب معرفی کردند و اتمام حجت نمودند و مکرر به فتنه‌گران داخلی تذکر دادند که زورآزمایی خیابانی بعد از انتخابات کار درستی نیست.

 عمرانی یادآور شد: قانون فصل‌الخطاب است همه باید در مقابل قانون تمکین کنند، در واقع مدیریت صحیح رهبر معظم انقلاب در مقابله با فتنه توانست دشمنان داخلی و خارجی را ناکام نماید.

ارسال نظرات