مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

فتنه سال 88 رقابت بین ریاست جمهوری نبود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، فتنه سال 88 رقابت بین ریاست جمهوری نبود بلکه قصد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۲۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در مراسم گرامیداشت 9 دی در حوزه علمیه آل‌البیت (ع) شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: بصیرت مردم و ملت ایران اسلامی بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را سر جای خود نشاند، 9 دی لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و روزی است که به اعتراف دشمنان و دوستان بزرگترین فتنه 40 ساله انقلاب اسلامی خنثی شد و روز بصیرت و میثاق با ولایت در تاریخ سراسر نورانی انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی افزود: افرادی از روی نادانی و عده محدودی از روی غرض، فتنه به‌ وجود آمده را رقابت بین ریاست جمهوری می‌دانستند، غافل از این قضیه که فتنه سال 88 رقابت بین ریاست جمهوری نبود بلکه قصد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به جوش و خروش عظیم مردمی در حماسه 9دی تصریح کرد: عده‌ای امروز می‌گویند اتفاقی نیفتاده است و دست دوستی با فتنه‌گران بدهید تا غائله ختم به خیر شود مگر می‌شود با کسانی که به اعتقادات دینی مردم توهین و جسارت کردند و مسجد را به آتش کشیدند و دست به تخریب و ضرب و جرح مردم زدند دست دوستی دراز کرد؟

رستگار در ادامه با تأکید بر این‌که کسانی که همراه فتنه‌گران بودند از طرف رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌شدند، افزود: نتانیاهو در سخنرانی‌هایش فتنه‌گران را از سرمایه‌های رژیم اسرائیل می‌داند، آیا همین برای ما حکایت از خباثت و ظلم و سرسپردگی به شرق و غرب را نمی‌رساند.

وی گفت: ‌از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب شعار ملت نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی بود این شعار در بردارنده دعوت به عبودیت الهی و استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم جمهوری اسلامی ایران دارد. فتنه‌گران در سال 88 خواستند از آرمان‌های انقلاب و اسلام فاصله بگیرند و آسیب‌های جدی به این مرز و بوم و اعتقادات مردم وارد کنند اما این حکومت از‌ آن خداوند و امام زمان (عج) است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در پایان گفت: 9 دی در تاریخ این مرز و بوم می‌ماند و مستکبرین و زورگویان به این نتیجه رسیدند که این حکومت و نظام بیمه شده حماسه عاشورا است.

ارسال نظرات