خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی:

پرداخت 7میلیارد تومان حق بیمه مددجویان آذربایجان شرقی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هفت هزار و 704 خانوار تحت حمایت این نهاد از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند، گفت: هفت میلیارد تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی سه هزار و 867 نفر از زنان سرپرست خانوار و سه هزار و 837 مجری طرح‌های اشتغال این نهاد در 9 ماهه سال جاری پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۸۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری با بیان اینکه ارائه خدمات بیمه‌ای، گامی برای حل مشکلات مددجویان تحت حمایت است، افزود: حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی با این هدف پرداخت می‌شود تا مددجویان بعد از سن بازنشستگی مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی شوند.                               

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از 9 میلیارد و 400 میلیون تومان حق بیمه 9 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی پرداخت‌شده است.                      

جعفری به تأثیر مثبت بیمه تأمین اجتماعی در توانمندی خانوارهای تحت حمایت تأکید کرد و افزود: این نهاد تلاش می‌کند شرایطی را فراهم کند تا همه مددجویان تحت حمایت بتوانند از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.                                                                                                               

ارسال نظرات
پر بیننده ها