خبرهای داغ:
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:

دشمنان نظام، مطالبات مردم را به سمت خود سوق می دهند

یکی از نمایندگان مردم میانه با تاکید بر اینکه مردم باید اعتراضات‌‌شان را از طرق قانونی دنبال کنند تا فضا برای سودجویان معاند فراهم نشود، گفت: مردم حق دارند از وضعیت اقتصادی، تبعیض‌‌ها و رانت‌‌خواری‌‌هایی که صورت می‌‌گیرد گله‌‌مند باشند ولی در این میان دشمنان نظام مطالبات اقتصادی را با تحریک جوانان و اغفال‌‌شان به سمت سیاست سوق می‌‌دهند.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۸۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

یعقوب شیویاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با حمایت از اعتراض به بی عدالتی ها و انتقاد از آمارسازی‌‌های دروغ، گفت: وضعیت اقتصادی جامعه مطلوب نیست و در این اوضاع مردم از بی‌‌عدالتی و رانت‌‌خواری مسئولان گله دارند.

   وی با اشاره به تجمعات اخیر مردم در برخی نقاط کشور ابراز ناراحتی و تاسف از برخی وقایع و رخ دادهای طراحی شده توسط دشمن، بر لزوم حفظ انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه جهت خنثی شدن توطئه‌‌های دشمنان، تاکید کرد و افزود: منِ نماینده نیز از خیلی مسایل گله‌‌مندم و مشکلات مردم را می‌‌بینم اما نباید مسایل اقتصادی را با سایر مباحث قاطی کرد، ۴۰ سال است که روی پای خود ایستاده‌ایم و در کنار نقاط ضعف، دستاوردهای زیادی داشته‌‌ایم که دشمن چشم دیدن آن‌‌ها را ندارد.

   شیویاری یادآور شد: در حال حاضر بیکاری افزایش یافته و درآمد اقشار مختلف مردم کمتر شده است، من‌‌باب مثل باید درآمد سازمان تامین اجتماعی زیاد باشد تا بتواند حق بیمه پرداخت کند ولی کارخانه‌‌ای که ۲۵۰ نفر نیرو داشت اکنون با نصف ظرفیت کار می‌‌کند و بیمه مجبور است به آن ۵۰ درصد باقیمانده بیمه بیکاری پرداخت کند.

   سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی با اعلام اینکه تیم اقتصادی دولت باید قوی‌‌تر از این‌‌ها باشد، توضیح داد: مسئولان باید شفاف‌‌سازی کنند، مردم ایران اگر بدانند ریشه مشکلات از کجاست خودشان به حل آن معضل کمک می کنند، با دروغ و آمارسازی نمی‌‌شود ملت را آرام کرد، اینکه در راهپیمایی‌‌ها مردم را به خیابان بکشانیم اما گامی برای حل مشکلات‌‌شان برنداریم درست نیست.

   شیویاری تصریح کرد: با گرانی چند قلم کالا مردم به خیابان نمی‌‌‌‌آیند، این مسایل قابل مدیریت است، مشکل اینجاست که هزینه‌‌ها با درآمدها همخوانی ندارد و اگر کسی ماهیانه حقوق مطلوبی داشته باشد به گرانی اعتراض نمی‌‌کند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها