اعلام انزجار و فریاد مرگ برآشوبگر درقشم

مردم ولایتمدار شهرستان قشم صبح امروز با حضور گسترده و پرشور انزجار خود را با فریادهای مرگ بر آشوبگر و مرگ بر ضد ولایت فقیه به نمایش گذاشتند .
کد خبر: ۸۹۷۰۸۲۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان ؛مردم بصیر شهرستان قشم در یک اجتماع گسترده با شعارهای کوبنده از میدان پاسداران تا آستانه سید مظفر راهپیمایی کردند و بار دیگر مشت های خود را برای اعلام انزجار از اقدامات اخیر در کشور گره زدند .

حجت الاسلام جوکار ، امام جمعه شهرستان قشم در اجتماع بزرگ مردم قشم ضمن محکوم کردن حرکت های اغتشاشگرانه در کشور بیان کرد : مردم امروز به صحنه آمدند تا به همه ی مسئولان بگویند ما خواهان برخود قاطع و جدی با اغتشاش گران و فتنه گرران هستیم .

وی افزود :مردم ضمن حمایت از مسئولین از دولت مردان این تقاضا دارند که برخود جدی و قاطع جلو دشمان خارجی ایران داشته باشند و کسانی که مخل امنیت و آرامش این ملت داشته باشد پاسخ قاطع دهند .

امام جمعه شهرستان قشم حضور با اقتدار ، دلسوزانه و با اتحاد یک لازمه دانست و تاکید کرد : دشمن از اینکه نمی تواند بین اقوام و مذاهب رخنه کند عصبانی است که جای دارد وحدت بیشتر و بیشتر شود .

مطالبات مردم به حق است و دولت باید رسیدگی کند

فرماندار شهرستان قشم در این اجتماع مردمی ملت ایران را دشمن شناس عنوان کرد و افزود :مطالبات اقتصادی مردم به حق است و این انقلاب برای رفع مشکلات مردم بوجود امده است .

وی با بیان اینکه انقلاب لازمه ترقی هر جامعه است ،تاکید کرد : مسولان نوکر مردم هستند دولت با نگاه بلند و اهداف سترگی انقلاب حرکت می کند .
علیرضا نصری اظهار کرد : دشمن همیشه در کمین است تا این مردم را از اهداف خود به دور کند اهداف آنها مباحث امنیتی و اقتصادی است که به واسطه تحریم ها و گروه های تکفیری امنیت را دچار مشکل کنند اما با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح امنیت ایران و همچنین امنیت کشورهای دیگر را تامین کردند.

فرماندار شهرستان قشم امنیت امروز کشور را مدیون رشادت جوانان دانست و افزود : مردم نشان دادند پشت سر مقام رهبری حماسه می آفرینند و با حضور دشمن شکن نقشه های آنها را نقش بر آب خواهند ساخت .
وی استراتژی دشمن را جدا سازی کامل مردم از انقلاب عنوان و تصریح کرد : دشمن با انحرافات به دنبال تهی کردن انقلاب و زدن ریشه اسلام در جمهوری اسلامی ایران است که دشمن با حضور پر شور مردم این آرزو را به گور خواهند برد چرا که این ملت ایمان دارد .

ارسال نظرات