در همایش بصیرتی فرهنگیان شهرستان مهریز مطرح شد:

بصیرت یعنی قلب، متفکر باشد / منشا قدرت بصیرت است

دشتی: بصیرت یک قدرتی است که پیامبر بزگوار اسلام در آن دوران توانست توازن را به نفع اسلام عوض نماید و امام راحل هم به دنبال تغییر نظم جهانی براساس توحید الهی بود و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها این موضوع را تبیین نموده اند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۵۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، دشتی مسئول بسیج راهبردی سپاه الغدیر استان یزد در همایش بصیرتی بسیج فرهنگیان شهرستان مهریز بیان داشت: بصیرت یعنی این که قلب انسان متفکر شود و مومن در همه حال به قلب خود که متصل به قدرت لایزال الهی است رجوع کند تا بتواند حق و باطل را از هم تشخیص دهد.
دشتی اظهار داشت: منشا قدرت بصیرت است و از قلب انسان نشات می‌گیرد.
وی ادامه داد: بصیرت یک قدرتی است که پیامبر بزگوار اسلام در آن دوران توانست توازن را به نفع اسلام عوض نماید و امام راحل هم به دنبال تغییر نظم جهانی براساس توحید الهی بود و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها این موضوع را تبیین نموده اند.
دشتی تصریح نمود: جنگ بدر نمونه‌ای است از قدرت خداوند در کمک به مومنین که اهل بصیرت بودند و از نظر امکانات محدودیت زیادی داشتند، ولی به واسطه داشتن بصیرت مورد عنایت الهی قرار گرفتند.
مسئول بسیج راهبردی سپاه الغدیر استان یزد افزود: آرمان‌های اعتقادی یک انسان موحد بالاترین است، چون مومن است و پیوسته به خداست.
ارسال نظرات