امام‌جمعه بروجرد:

مردم ولایتمدار بروجرد در حمایت از اسلام و رهبری نمره بیست گرفتند / مشکلات اقتصادی ملت سبب سو استفاده دشمن شد

امام‌جمعه بروجرد گفت: مشکلات اقتصادی ملت و مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری مردم باعث شد تا دشمنان از این اوضاع سوءاستفاده کنند و از تجمعات مردم در این خصوص استفاده کرده و آشوب به پا کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۵۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مردم شهرستان بروجرد در راهپیمایی ضد اغتشاش و آشوبگری که از میدان قیام به سمت میدان تختی بروجرد برگزار شد شرکت کردند.
حجت‌الاسلام ترابی، امام‌جمعه بروجرد در سخنرانی خود در محکومیت اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: امروز مردم ولایتمدار بروجرد در حمایت از اسلام و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمره بیست گرفتند.
وی با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی برای حمایت از اغتشاشگران وبر هم زدن نظم عمومی جامعه دلسوزی‌های بی‌مورد ایادی غرب، امریکا و مرتجعان عرب حاشیه خلیج‌فارس را بی‌مورد اعلام کردند و عنوان کرد: کسانی که با کودک کشی و آزار مسلمانان جهان دستشان به خون هزاران بی‌گناه آلوده است چطور برای تعدادی آشوبگر که با تخریب اماکن عمومی اموال مردم دلسوزی‌های بی‌مورد میکنندانها با توهین به مردم ایران ملت ایران را مشتی گرسنه خطاب کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ترابی بیان کرد: مشکلات اقتصادی ملت و مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری مردم باعث شد تا دشمنان از این اوضاع سوءاستفاده کنند و از تجمعات مردم در این خصوص استفاده کرده و آشوب به پا کنند.
وی با اشاره به اینکه در آشوب‌های اخیر کشور رد پای سرویس‌های جاسوسی امریکا و اسرائیل و آل سعود به‌خوبی پیدا است، اضافه کرد: تخریب اموال عمومی و خصوصی در کشور توسط برخی از آشوبگران را نباید به‌پای ملت ایران گذاشت.
امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: دشمنان از حوادث اخیر کشور ذوق‌زده شده‌اند زیرا آنان قصد دارند تا از مشکلات اقتصادی کشور سوءاستفاده کرده و کشور را به سمت ناامنی بکشانند.
وی افزود: ملت ایران با آگاهی و بصیرت راه خود را از فتنه گران و آشوبگران جدا کردند زیرا با حمایت ترامپ از اغتشاشگران مشخص شد که حوادث اخیر یک توطئه برنامه‌ریزی از سوی دشمنان انقلاب بوده است.
ترابی با اشاره به اینکه ملت ایران از بیکاری و مشکلات اقتصادی گله‌دارند، بیان کرد: اگر مسئولان به توصیه‌های رهبری در بحث اقتصادی مقاومتی توجه و با اقدام عملی در این راستا فعالیت کنند این مشکلات در کشور به وجود نخواهد آمد.
امام‌جمعه بروجرد بیان کرد: ملتی که پای اسلام و انقلاب ایستاده شایسته خدمت بی‌منت است و نباید بگذاریم مردم نگران معیشت خود باشند.
وی با تقدیر تشکر ازنیروهای انتظامی، آحاد ملت و عموم مردم از بسیجیان مخلص که در این چند شبانه‌روز به‌صورت مداوم در سرما از شهرواماکن عمومی و خصوصی مردم مواظبت کردند تشکر و قدردانی کردند و گفت: شما بسیجیان هستید که با تمام وجود همیشه درصحنه انقلاب تا پای جان مقاومت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات