سردار جمیری :

نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌های سیاسی مخلوط شود

سردار جمیری امروز با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد "مهندس فرشید"، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان "مهندس امیدی" و رئیس و اعضاء شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد جلسه و دیدار برگزار نمود.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۳۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد "سردار جمیری" امروز با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد "مهندس فرشید"، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان "مهندس امیدی" و رئیس و اعضاء شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد جلسه و دیدار برگزار نمود.
در این جلسه ابتدا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گزارشی از روند ساخت و ساز‌ها و مسائل فنی در استان را ارائه داد و بیان کرد همکاری بسیار خوبی بین بسیج مهندسین و نظام مهندسی برقرار است .
سپس اعضاء شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد در مورد مباحث گروه‌های تخصصی ۷ گانه بسیج مهندسین گزارش ارائه دادند.
در پایان سردار جمیری از تعامل و همکاری بسیار خوب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و بسیج مهندسین استان یزد ابراز رضایت نمود و از اعضاء خواست که خواسته رهبرمعظم انقلاب درباره توجه به علم و دانش و فعالیت‌های دانش بنیان را مدنظر قرار داده و در این مسیر حرکت کنند.
سردار جمیری اظهار داشت متاسفانه بسیاری از مسائل فنی و تخصصی نیز رنگ و بوی سیاسی گرفته و این آفت خطرناکی هست؛ و نباید مسائل فنی و تخصصی با این نگاه‌های سیاسی مخلوط شود.
سردار جمیری از اعضاء شورا مرکزی و سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد درخواست کرد که مباحث گروه‌های تخصصی را به مسئولین استان و نمایندگان مجلس در قالب طرح‌های کارشناسی ارائه دهند تا مسئولین استان از این طرح‌ها در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کنند.
ارسال نظرات