خبرهای داغ:
فرماندار چاراویماق:

اعتراض در چهارچوب قانون اساسی حق مردم است

فرماندار چاراویماق به اتفاقات و ناآرامی های چند روز گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: اعتراضات در چهارچوب قانونی اساسی حق مردم بوده و دولت خود را مکلف رفع مشکلات و مطالبات مردم می داند.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۷۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم بلال زاده افزود: با استناد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آماده ارائه مجوز برای احزاب و گروه های صنفی فعال برای برگزاری تجمعات مسالمت آمیز و به دور از آشوب و اغتشاش هستیم.
وی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز اشاره کرد و گفت: باید صف معترضان و آشوب گران را از هم جدا بدانیم و دولت با اصلاح روش ها، رسیدگی به وضعیت اقتصادی، رفع بیکاری، برقراری عدالت اجتماعی و دیگر مشکلات جامعه را در دستور کار قرار داده و به دنبال بهبود معیشت مردم است.
بلال زاده به شفاف سازی های کمسیون های تخصصی بودجه نیز اشاره کرد و افزود: در روش بودجه ریزی عملیاتی سال آینده، سازمان هایی که عملکرد قابل قبولی در ارزیابی ها ارائه نکنند سهمی از بودجه نخواهند داشت.
وی هدف از این برنامه را حذف هزینه های اضافی در دولت عنوان کرد و گفت: هدف اصلی دولت تدبیر و امید و سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبار به پروژه های واقعی و اجرایی در کشور و به حداقل رساندن هزینه ها است.
وی ادامه داد: با همکاری تمام دستگاه های اجرایی و همت نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم، می توان شاهد تحول اساسی در برنامه و بودجه کشور بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها