اجرای ۸۹ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان استان

مدیرکل کمیته امداد استان به منظور پیگیریاجرای ۸۹ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد با مدیر امور شعب بانک ملی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۱۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
فرید محبی در این دیدار گفت: هزار و ۱۵۶ طرح اشتغالزا با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به بانک ملی در سال جاری معرفی شد.
وی با اشاره به اینکه از مجموع پرونده‌های ارسال شده به بانک ملی، ۸۹ طرح اشتغال‌زایی با اعتبار یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان برای افراد نیازمند و مددجویان در ۹ ماهه سال جاری اجرا شد افزود: هزار و ۶۷ پرونده اشتغال با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان نیز در نوبت دریافت تسهیلات است.
محبی به اجرای هزار و ۴۷۷ طرح اشتغال مددجویی با اعتبارات بانک ملی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۱۷ میلیارد و ۹۵۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.
مدیر امور شعب بانک ملی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه پرداخت تسهیلات این بانک از سال گذشته تاکنون هفت درصد رشد داشته است گفت: اولویت اول پرداخت تسهیلات این بانک به مددجویان کمیته امداد است.
احداله امیری با اشاره به اینکه امسال نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات بانک ملی سهم خود اشتغالی کمیته امداد است افزود: این مبلغ برای بخش خوداشتغالی و حمایت از تولیدات طرح‌های خرد پرداخت می‌شود و این بانک آماده خدمات‌رسانی و پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان کمیته امداد است.
ارسال نظرات