خبرهای داغ:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

برای تبریز 2018 دل به حمایت های ملی بسته بودیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح رسمی پیش رویداد تبریز 2018 اظهارکرد: ما در تبریز 2018 دل به حمایت های ملی بسته بودیم و وعده و وعیدهای بسیاری گرفتیم ولی دریغ از آنکه در بالا خبری نیست و باید خودمان دست به کار شویم.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۹۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مسعود پزشکیان یادآورشد: امروز آغاز روزی است که ما تبریز را به عنوان پایتخت نمونه گردشگری معرفی میکنیم و از امروز باید نهادهای متولی در تبریز و همچنین همه شهروندان تبریزی دست به کار شوند تا تبریز را به عنوان پایتخت و شهر نمکنه گردشگری در ایران و جهان اسلام معرفی کنند.

وی ادامه داد: تبریز در سال های دور مهد تمدن و علوم فرهنگ بوده؛ 650 سال پیش در این شهر به 7 زبان زنده دنیا در دانشگاه ربع رشیدی علم تدریس میشده است ما باید سعی کنیم به گذشته خود رجوع کنیم،چرا که وقتی به این جایگاه رجوع کنیم احیا خواهیم شد.
پزشکیان خاطرنشان کرد: 2018 آغاز راه سخت تبریز است برای رسیدن به جایگاه جهانی نه پایان آن.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: شهروندان تبریزی و مسئولان این شهر برای اینکه این شهر رل به پایتخت گردشگری جهان اسلام تبدیل کنند باید جلوه فرهنگ این شهر را در عمل باید نشان دهند و بیشتر باید به توان شهروندان و نهادهای این شهر متکی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها