ناکام کردن فتنه دشمنان با بصیرت و هوشیاری مردم

خطیب جمعه شهر باشت: بصیرت و هوشیاری مردم بازهم فتنه های دشمنان را ناکام کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۷۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
مام جمعه باشت در خطبه‌های نماز عبادیناکام کردن فتنه‌های دشمنان با بصیرت و هوشیاری مردم سیاسی جمعه این شهر گفت: از همه ملت ایران اسلامی و استان و خصوصا شهرستان باشت و مردم باغیرت و سلحشوراستان به جهت حضور حماسی در دفاع از انقلاب و اسلام و ایران عزیز و رکن اساسی انقلاب یعنی ولایت صمیمانه سپاسگذاری می‌کنم.
حجت الاسلام عبودی افزود: عده‌ای از مردم راجع به وضع معیشت و و مؤسسات مالی اعتراض به حق و به جا داشتند که این مسالمت آمیز بود، اما دراین بین آشوبگران سوء استفاده کردند و بر علیه نظام، قرآن، رهبر و کشور شعار دادند.
وی گفت: طبق بررسی‌ها و مستندات لازم کسانی که دستگیر شده اند از افرادی هستند که با رانت در این کشور ثروتمند شدند و نمی‌دانند با ثروتشون چکار کنند، ولی خوشبختانه هم مسئولان و بزرگان روشنگری کردند و هم ملت فهیم وآگاه ما خوب به موقع تشخیص دادند.
امام جمعه باشت افزود:مردم ما به وظیفه خود در قبال انقلاب و شهیدان و نظام عمل کردند، مسئولان قوای سه گانه هم نباید مشکل مردم را فراموش کنند، زیرا مردم مشکل اقتصادی دارند باید همه کمک کنند و مشکلات راحل کنند.
وی گفت: عده‌ای که در فتنه ۸۸ آشوب کردند در این چند روز بیانه دادند و یکی از سران فتنه هم بیانه داده است که تا راه قانونی هست چرا اعتراض را به آشوب تبدیل کنیم، این یک برکت بود و از بسیج، سپاه و نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت تشکر می‌کنیم.
حجت الاسلام عبودی با بیان اینکه سه شنبه ۱۹ دی ماه مصادف با قیام مردم قم در اعتراض به مقاله ساواک علیه حضرت امام درسال ۵۶ است گفت: مردم قم در ۱۹ دی قیام کردند و تعداد زیادی در این روز به شهادت رسیدند، اما خیلی معتقدند جرقه انقلاب در این روز زده شد.
وی نسبت به وضعیت جاده باشت به چرام اشاره کرد و گفت:این جاده مدت‌ها است رها شده و با توجه به اینکه تعداد زیادی از روستا‌ها دراین مسیر قرار دارند از مسئولان درخواست داریم، چون مطالبه به حق مردم است رسیدگی شود.
ارسال نظرات