خواست دشمن زدودن ایمان از دلهاست

قلی پور تصریح كرد : خدا را ما فراموش نكنیم و در مسیر الهی گام برداریم نصرت پروردگار با ما هست قطعا اینگونه خواهد بود لذا دشمن همه ی تلاش خود را كرد كه خدا را از ذهن ما ببرد و ایمان را از دل جوانهای ما بگیرد .
کد خبر: ۸۹۷۱۵۱۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه جویبار ، به همت و تلاش ستاد یادواره و با حضور مسئولین شهری ، خانواده های معظم شهدا و امت ولایتمدار مراسم یادواره 5 تن از شهدای گلگون روستای واسوكلا  در حسینیه  شهدای این محل برگزار شد . 

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور در این مراسم به موارد رمز عاقبت بخیری اشاره كرد و گفت : شهداء عاقبت به خیر شدند و اگر ما می خواهیم عاقبت به خیر شویم رمز عاقبت به خیری ثبات قدم ، یاد خدا ، اطاعت از خدا و رسول خدا ، ولایتمداری ، وحدت و همدلی و همبستگی ، صبر و بردباری و تحمل رمز دیگر عاقبت به خیری طبق آیات 46 و 47 سوره انفال است .

امام جمعه بابلسر خاطر نشان كرد : در نهم دی ، هشت ماه فتنه گری و آشوب ، اذیت و آزار ، آتش زدن مغازه ها و اتوبوسها ، اردو كشی خیابانی نمودند و نا امنی را ترویج كردند و جوانها كشته شدند اتفاقهای تلخ و ضررهای فراوان به جامعه وارد كردند و راهبر داخلی این فتنه ها خودیها و پیش قراولان انقلاب ، مدال بگیران از دست امام بودند .

وی افزود : این فتنه های اخیر جامعه ما كه دارند رقم می زنند و بعضیها سردمدار این جریانات شدند  و با شعار دفاع از ولایت آمدند و امروز به تعبیر مقام معظم رهبری مخالف خوان نظام شدند توصیه های خیر خواهانه رهبر معظم انقلاب را پشت گوش می اندازند ، توصیه می كنم در انتخابات شركت نكنید و ثبت نام نكنید ، می كنند ،آرام بگیرید و تهمت نزنید شایعه پراكنی نكنید حرفهای بی ربط نزنید به این و آن حمله می كنند و اینجا و آنجا سرك می كشند آدمها را جمع می كنند  حركتهایی را دارند ترتیب می دهند كه رفتارهایی انجام بشود اینها این است كه خیلی مهم است دعا كنیم كه عاقبت به خیر بشویم .

حجت الاسلام قلی پور تصریح كرد : نهم دی بصیرت ملت ما بود كه مردم را به صحنه آورد و آن تكلیف و وظیفه دینی را به لطف و فضل پروردگار متعال انجام دادند و نقشه های دشمنان نقش بر آب شد و امروز هم همین است مطمئن باشید حالا یك سری حركتهایی صورت می گیرد ، كارهایی انجام می دهند و ضرر هایی را میرسانند و خسارتهایی را وارد می كنند ولی این انقلاب اسلامی به بركت خون همین شهداء كه انسانهای پاك و مخلص بودند ، این انقلاب امروز یك درخت تنومند ی است كه با این بازیهای كودكانه هیچ آسیبی به این انقلاب نخواهد رسید  .

وی ادامه داد : عده ای ممكن است در شرایط اخیر یك كارهایی را بكنند اما هوشیاری می طلبد ، بصیرت می خواهد بعضیها حق و حقوقی دارند راست هم می گویند یك عده مسئولین كم كاری می كنند و وظیفه شان را درست انجام نمی دهند راحت طلبی و عافیت طلبی را بر هر كار دیگری ترجیح می دهند مردم چون بعضی اعتراض شان به حق است و قانون هم این اجازه اعتراض را داده است منتها حواسمان جمع باشد این اعتراضات ما مخل امنیت كشور نباشد ، مراقب باشیم سلطنت طلبها و آنهایی كه دستشان تا مرفق به خون جوانان ما آلوده است و دشمنان موج سواری نكند .

امام جمعه بابلسر با اشاره به بی عدالتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در نا بسامانیهای كشور بیان كرد : آن كسانی كه جوانان ما را به خاك و خون كشیدند و بسیاری از این نابسامانیهای اقتصادی امروز را مسبب بودند دلشان به حال ما نمی سوزد و اگر امروز می آیند تشویق می كنند فضای مجازی زودتر از دیگران خبرها را منتشر می كنند شبكه های ماهواره ای،  بی بی سی ، شبكه های وعا و... كه زیر نظر صهیونیسم  بین الملل هست و در اینجا وآنجا می نشینند و دارند با دمشان پسته می شكنند ، اینها دلشان به حال جوانها ، بیكارهای ما نسوخت اینها دنبال عدالت نیستند عین وجودشان بی عدالتی است .

وی اضافه كرد : انسانهای خون آشام و گرگ صفت در كمین هستند ما حواسمان را باید جمع كنیم مراقب باشیم اعتراض و حرف داریم بگوئیم اما موج سواری دشمن را فراموش نكنیم ما ابزار نشویم آسیب به این مملكت وارد شود و به فضل الهی مقام معظم رهبری فرمودند «المومن ینظر بنور الله » مومن به نور الهی نظر می كند  به فضل الهی انقلاب سر جای خود خواهد بود و آسیبی به آن نخواهد رسید ولی خسارتهایی را ممكن در كشور ما وارد كند جوانهای ما را آسیب بزند مشكلات را چند برابر كند باید همه ما دعا كنیم كه خدا ما را عاقبت به خیر بگرداند و اما برای استجابت این دعا فقط دعا كردن تنها كافی نیست باید تلاش كرد .

محمد اسمكاعیل قلی پور با بیان راه حل  عاقبت بخیردر این برهه از زمان حساس پرداخت و گفت : شهدا چه كردند عاقبت به خیر شدند ما می خواهیم عاقبت به خیر بشویم ما می خواهیم خدای نكرده نقش اپوزیسیون را توی این كشور ایفاء نكنیم ما جدول دشمن را پر نكنیم ما آب تو آسیاب دشمن نریزیم ما زیگر تو زمین دشمن به نفع دشمن نشویم چه باید كرد باید برویم سراغ قرآن این كتاب زندگی ، این برنامه های انسان ساز این كتابی كه دستوراتش سعادت آفرین و عزت آفرین است .

وی ادامه داد : آیات 45 سوره انفال عاقبت به خیری را به ما نشان داد و راه را برای ما ترسیم كرد « ای كسانی كه ایمان آورده اید » اگر یك گروهی در مقابل شما قرار گرفتند و می خواند به شما آسیب بزنند و ضربه وارد كنند كاری كه شما انجام می دهید ثبوت قدم و ثابت قدم بودن ، نهراسیدن ، نلغزیدن ، كم نیاوردن می باشد و مردم سوریه هیچ كدامشان فكر نمی كردند كه پیروز می شوند اما این ثبات قدم و استقامت سبب پیروزی آنها شد و جنگ 33 روزه ی علیه حزب الله لبنان آنچه كه آنها را پیروز كرد ثابت قدم بودن آنها در مسیر درست بود .

ایشان اضافه كرد : گاهی اوقات در مسیر غلط شان ثابت قدمند عجیبه همه فهمیدند اینها اشتباه كردند تحلیل ها هم همین را می گویند مستند سازی كردند و در اختیارشان قرار دادند ولی عجیب این است كه لجاجت دارند كار غلطشان پافشاری می كنند اما بعضی ها در مسیر حق آن ثابت قدمی را ندارند و كم می آورند و متزلزل می شوند تنها راه فلاح و رستگاری این است یاد خدا كنید و خدا را فراموش نكنید همه قدرتها در مقابل شما قرار بگیرد اما قدرت برتر قدرت پروردگار متعال است .

ایشان همچنین یاد آور شد :  خدا وعده داده است ان الله لا یخلف المیعاد وعده های خدا تخلف ناپذیر است خدا وعده داد لینصرن الله من ینصره شما دین خدا را یاری كنید خدا شما را یاری می كند مگر تا حالا نكرد  غائله های گنبد و  آمل كردستان و جاهای مختلف كی كمك مان كرد غیر از خدا ، در هشت سال دفاع مقدس یك جنگ نا برابر بود و امكانات و نیروی انسانی ما در مقابل امكانات ، تجهیزات و تسلیحات نظامی آنها اصلا قابل مقایسه نبود كی ما را پیروز كرد ، فتح خرمشهرچه كسی سبب پیروزی شد غیر از این بود به تعبیر امام خدا خرمشهر را آزاد كرد ، در تمام اتفاقاتی كه برای ما رقم زدند واقعه طبس یادمان نرود همه خواب بودند و خبر نداشتند ریگهای بیابان طبس لشگر الهی شدند و دشمن را زمین گیر كردند .

قلی پور تصریح كرد : خدا را ما فراموش نكنیم و در مسیر الهی گام برداریم نصرت پروردگار با ما هست قطعا اینگونه خواهد بود لذا دشمن همه ی تلاش خود را كرد كه خدا را از ذهن ما ببرد و ایمان را از دل جوانهای ما بگیرد .

ایشان در آیه 46 سوره انفال راه رستگاری ، سعادتمندی و عاقبت به خیری اطیعوا الله رسوله كه هم اطاعت از خدا و هم اطاعت از رسول او می باشد ، اظهار داشت :  ولایت در در نگاه دینی از آن خداست و خدای متعال این ولایت را تفویض كرد به پیغمبر النبی اولا باالمومنین من انفسهم یعنی مردم خدا پرست ها دنبال پیغمبر بروید و گوش به حرف او بدهید اگر ایمانتان ایمان واقعی باشد گوش به حرف پیغمبر می دهید .

وی بیان كرد : آیه 65 سوره نساء به خدای تو ای رسول خدا ، سوگند ایمان نمی آورند آنجائیكه اختلاف دارند و مشاجره می كنند شمای پیغمبر را حكم قرار می دهند و هر قضاوتی كه شما كردید در دلشان هم نگویند كه ای كاش پیغمبر اینطوری نمی گفت ، تسلیم قلبی و عملی و اطاعت بی چون چرا از ولی ، ولی كیست ؟ ولایت از آن خداست تسلیم بی چون و چرای خدا و خدا تفویض كرد به پیغمبر تسلیم بی چون و چرا در مقابل پیغمبر و روز غدیر خم پیغمبر دست علی را بالا برد «من كنت مولا فهذا علی مولا » ولایت را تفویض كرد به علی مرتضی یعنی تسلیم بی چون و چرا در مقابل علی مرتضی و امیر المومنین به امام حسن و به امام حسین تا رسید به جان جانان ، امید مستضعفان و محرومان حضرت مهدی صاحب الزمان و در غیبت صغری امام زمان نواب اربعه تسلیم در مقابل نائبین امام زمان و در غیبت كبری ولایت مردم از آن فقیه جامع الشرایط است یعنی تسلیم بی چون و چرا در مقابل ولی فقیه می باشد و مومن اینگونه است اگر نباشید نمی توانید بگوئید من مومن هستم .

امام جمعه بابلسر تأكید كرد : اطاعت واقعی و حقیقی از ولایت فقیه ، اگر مسئولین ما گذشته و الان فرقی هم نمی كند اگر گوش به فرمان آقا بودند به خود پیغمبر قسم این همه مشكلات ما تو جامعه نداشتیم مقام معظم رهبری تمام آنچه كه باید بفرمایند دارند می فرمایند چه كنیم توجه شایسته و بایسته باید داشته باشند نسبت به فرمایشها ندارند اگر عاقبت به خیر می خواهید بشوید شهدا ما گوش به فرمان امام راحل (ره) بودند و ما باید «اطیعوا الله و رسوله ولا تنازعوا » را سر لوحه كار قرار دهیم و به اسم اصولگرا ، اصلاح طلب به نام اعتدال با همدیگر نزاع نكنیم و این چپ و راست بازیها را كنار بیندازیم ما انقلاب كردیم یك شعار دادیم و در هشت سال دفاع مقدس یك فریاد زدیم گفتیم حزب فقط حزب الله  رهبر فقط روح الله و پیروزی ما این بود و امروز هم رمز پیروزی ما این شعار است كه 9 دی همه هم همان را فریاد زدند .

وی با هشدار به مسئولان و ملت شهید پرور ایران در حوادثهای پیش رو اذعان كرد : نهم دی روز تجلی بیعت ملت با ولایت بود همه شعار «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده  » را فریاد زدند و شعار امروز ما و رمز پیروزی ما «حزب فقط حزب علی رهبر مقط سید علی» می باشد و این رمز پیروزی ماست و دشمن می خواهد در اینجا رخنه و نفوذ كند ، باید مواظب و هوشیار بود و بصیرت داشت و شش دانگ حواس را باید جمع كرد « ولا تنازعوا» مقابل هم قرار نگیرید .

ایشان گفت : نیروهای انقلابی و بسیجی ، شهید داده ها ، جبهه رفته ها یادتان باشد دركنار شما رفقای شما تكه تكه شدند و چه جنازه هایی را در آغوش گرفتید ، امروز گذشته هایتان را فراموش می كنید و  رهبر را تنها می گذارید ؟ چطور می توان در مقابل شهداء و پدر و مادران شهداء سر بلند كرد ؟ ولا تنازعوا درگیر نشوید اگر این اتفاق بیفتد «فتفشلوا » فشل و سست می شوید ،« تذهبوا ریحكم »قدرت و شوكت شما از بین می رود  و ضد انقلاب ها نقشه كشیدند و سلطنت طلب ها منتظرند نكته این است ما مراقب باشیم . آنها را تطمیع نكنیم به اینكه می توانند وارد كشور بشوند خسارتها بر ما وارد كنند ما را به عقب ببرند .

وی ادامه داد : قرآن كتاب آسمانی ما فرمود «واصبروا » صبر داشته باشیم ما مشكلات هم داریم باید صبوری كرد دشمنان همه توان را به كار گرفتند ما را زمین گیر كنند باید صبوری داشت و ایستادگی كرد و مقاومت داشت . دقت كنیم ببینیم اگر ما می خواهیم در مقابل یك قصه بایستیم در مقابل چه چیزی می خواهیم به دست بیاوریم و چه چیزی را از دست می دهیم و شما این امنیتی كه امروز جمهوری اسلامی ایران دارد كجای دنیا دارد به خدا توی آمریكا این امنیت نیست و دشمن اامنیت كشور ما را نمی تواند تحمل كند همه تلاش را كردند اما نتوانستند.

امام جمعه بابلسردرپایان تأكید كرد :  چشمان بیدار نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ، بصیرت شما مردم دشمن را ناكام گذاشت امروز اینها می خواهند از خود ما ناامنی را استفاده كنند جوانها مواظب و مراقب باشید افسار دست دشمن نشویم دشمن به بهانه ها می آید ولی اهداف چیز دیگری می باشد هشت ماه این همه بزن و بكوب راه انداخته بودند و بزن و بكوب كردند ماشین آتش زده بودند واقعا بحث تقلب انتخابات بود ؟ خودشان تو شعارها گفته بودند «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است » به نام امام آمدند و عكس امام را آتش زدند و به نام قانون آمدند قانون شكنی كردند به نام ردم آمدند و چه آسیبها كه به مردم وارد نكردند پس امروز هم همین است حواسمان را جمع كنیم افسار دست دشمن نشویم و صبر می طلبد «ان الله مع الصابرین» خدا با صبر كنندگان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار