خبرهای داغ:

مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن کریم در استان فارس ۲۰ دی ماه به پایان می‌رسد

مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس ۲۰ دی ماه را آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن کریم اعلام کرد و گفت: شهرستان‌های شیراز و استهبان بیشترین تعداد ثبت‌نامی را داشتند.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۷۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

مهدی احمدی  با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در اسفندماه در استان فارس اظهار داشت:  20 دی ماه را آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن کریم است و علاقه‌مندان تنها 8 روز فرصت دارند که برای ثبت‌نام اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه این آزمون در 26 رشته که زیر مجموعه حفظ و مفاهیم است، برگزار می‌شود گفت: قرآن‌آموزان می‌توانند از طریق موسسات قرآنی، بقاع متبرکه، مساجد، کانون‌های فرهنگی، دارالقرآن‌های و پایگاه‌های بسیج ثبت‌نام کنند. 

 مدیر قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس افزود: این آزمون به صورت سراسری برگزاری می‌شود و تمامی شهرستان‌های استان فارس می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. 

احمدی با بیان اینکه هنوز برای ارائه آمار ثبت‌نامی‌ها زود است، بیان کرد: براساس اعلام شهرستان‌ها  تاکنون شهرهای استهبان و شیراز بیشترین تعداد ثبت‌نامی را داشته‌اند.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir مراجعه کنند و درباره رشته‌ها و شرایط شرکت در آزمون اطلاعات بیشتری به دست آورند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها