پیگیری مطالبات رهبری در مورد نخبگان توسط بسیج/ 3

مسئولان به جای مانع تراشی از نخبگان حمایت کنند

اصفهانی گفت: از مسئولان انتظار داریم برای ما مخترعان محدودیت ایجاد نکنند و البته بودجه پژوهشی را تأمین و از ما حمایت مالی داشته باشند تا ما هم پژوهش های خود را دنبال کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۶۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

سید حسن اصفهانی مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت نخبه باوری مسئولان و حمایت از نخبگان علمی اظهار داشت: یکی از تفاوت های مهم نخبگان ایرانی با نخبگان خارجی این است که ایرانیان به دنبال پیدا کردن جایگاه و مطرح کردن خودشان نیستند و با تمام وجود برای کشورشان کار می کنند.

وی افزود: بنابراین اگر مسئولان طبق منویات رهبری امکان و فضایی را در اختیار ما نخبگان قرار داده و به ایده ها و اختراعات ما توجه کنند ما می توانیم هر چیزی که در ایران نیست را تولید کنیم.

این مخترع بسیجی یادآور شد: هر ارگانی اعم از سپاه  و ارتش و دیگر نهادها هر محصولی بخواهند ما طرح آن را ابداع می کنیم و در اختیار آنها قرار می دهیم.

اصفهانی بیان داشت: از مسئولان انتظار داریم که برای ما مخترعان محدودیت ایجاد نکنند و یک نفر اگر پژوهش و اختراعی دارد اجازه دهند به بقیه هم آموزش دهد و البته بودجه پژوهشی را تأمین و از ما حمایت مالی کنند تا ما هم بتوانیم پژوهش های خود را دنبال کنیم.

ارسال نظرات