مسئول بسيج سازندگي سپاه گلوگاه خبرداد:

ساخت مسکن محرومان با بسیج سازندگی گلوگاه

مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج گلوگاه از احداث 15 خانه محروم با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۶۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، سرگرد محمدصابر صائب‌نیا در گفت‌وگویی اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان گلوگاه با مشارکت و همراهی کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به احداث خانه‌های محروم برای مددجویان کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی ناحیه گلوگاه افزود: تعداد ۱۵ واحد مسکونی به صورت جهادی احداث و تحویل خانواده‌های محروم داده خواهد شد و تعداد ۴  واحد مسکونی نیز در حال احداث می‌باشد که در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با تاکید بر اهمیت محرومیت زدایی اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه، سپاه ناحیه شهرستان گلوگاه اقدامات مختلفی در دست اجرا دارد.

صائب‌نیا با بیان اینکه سپاه پاسداران بعد از دوران دفاع مقدس نیز در کنار مردم در حماسه سازندگی کشور خوش درخشیده است، گفت: سپاه پاسداران با خدمتگزاری به مردم و اقدامات جهادی خدمات بزرگی با همت و تلاش مخلصانه خود تقدیم انقلاب نموده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون گروه‌های جهادی همچون بسیج محلات، بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزی در ساخت چنین پروژه‌هایی با بسیج سازندگی همکاری و مشارکت داشته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها