امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

کشف حجاب یک طرح انگلیسی برای ترویج ابتذال بود

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: کشف حجاب یک طرح انگلیسی برای ترویج ابتذال و فحشا و بی بندباری در جامعه بود
کد خبر: ۸۹۷۲۱۳۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو خبرنگار بسیح از دلگان، با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان در سال ۱۳۱۴ شمسی، اظهار کرد: طرح حذف و کشف حجاب مسلمانان پیشنهاد دولت استعماری انگلیس به رضاخان بود.

وی افزود: با توجه به اینکه محمدرضا پهلوی هم دست گماشته انگلیسی‌ها و استعمارگران بود، او هم به مانند پدر خود، سیاست‌های انگلیس را به اجرا در می‌آورد.

وی تصریح کرد: کاهش مفاسد اجتماعی، احترام به بانوان، سلامت نسل‌های آینده، زندگی سالم، کاهش طلاق، کاهش ارتباطات هرزه و استحکام خانواده از جمله نقش حجاب و عفاف در جامعه است.

مولوی مقدسیان با تاکید بر اینکه دشمن با روش‌های مختلفی درصدد این است که حجاب را از بانوان ایرانی دور نگه دارد، ادامه داد: دشمن با ابزار‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی سعی دارد که عفاف و حجاب بانوان جامعه ما را از بین ببرد.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان بیان کرد: علما باید با سعی و تلاش درصدد این باشند که اهمیت و فلسفه واجب بودن این پوشش مناسب را در منابر برای بانوان و همچنین مردان شرح دهند.

وی با بیان اینکه حجاب و پوشش برتر اسلامی از عواملی است که موجب تقویت بنیان جامعه و همچنین موجب افزایش روانی بین بانوان می‌شود، افزود: مسئولان باید با برنامه ریزی درست درصدد ترویج حجاب اسلامی در جامعه شوند.
ارسال نظرات