معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان:

راه اندازی سامانه صدقه تلفنی بهزیستی

راه اندازی سامانه صدقه تلفنی بهزیستی کمک به افراد نیازمند و ارائه کمک های مردمی از سوی سازمان بهزیستی را بهبود می بخشد و علاوه بر داشتن یک سیستم جامع در کمک به دولت و جامعه از رشد تکدی گری جلوگیری می نماید.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۷۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: همشهریان و مردم زنجانی می توانند از طریق شماره گیری این سامانه کمک های نقدی خود را از طریق سامانه صدقات تلفنی به حساب مشارکتهای مردمی واریز نمایند.

نعمت ملکی افزود: این سامانه بعنوان بهترین و مهمترین ابزار جهت برطرف نمودن نیازهای ایتام ، معلولین ، محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه در کوتاه ترین زمان ممکن است.

وی اظهار داشت: با توجه به قرارداد فی مابین بهزیستی با شرکت مخابراتی فراز فنون مرکزی که بر اساس آن مشترکین تلفن ثابت می توانند از طریق شماره گیری صدقه تلفنی بشماره 38818 کمک های نقدی خود را از مبلغ 1 هزار تا 10 هزار ریال به حساب مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان زنجان واریز کنند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان تصریح کرد : طی تماس تلفنی شخص تماس گیرنده ، بطور دوره ای از فیش تلفن مشتری مبلغ صدقه کسر گردیده و بشماره حساب 210091434524111 مشارکتهای مردمی بهزیستی واریز می شود که در جهت حل مشکلات جامعه هدف هزینه می گردد.

نعمت ملکی گفت: هر شخص طی 24 ساعت تنها یک بار می‎تواند با این شماره تماس بگیرد و مبلغ کسر شده از حساب تماس گیرندگان در فیش تلفن منازل آنان لحاظ خواهد شد.

وی افزود: راه اندازی این سامانه کمک به افراد نیازمند و ارائه کمک های مردمی از سوی سازمان بهزیستی را بهبود می بخشد و علاوه بر داشتن یک سیستم جامع در کمک به دولت و جامعه از رشد تکدی گری جلوگیری می نماید.

وی گفت: این نهاد حمایتی بدون همکاری و مشارکت خیرین و مردم نیکوکار و نوعدوست نمی تواند به اهداف مورد نظر خود در توانمندسازی مددجویان و رفع مشکلات و آلام آنان برسد.

وی گفت : اجرای طرح‌های بهزیستی به اعتبارات قابل توجهی نیاز دارد ولی تامین آن از محل بودجه‌های سالیانه دولتی امکان‌پذیر نیست و باید از طریق جلب مشارکت‌های مردمی و خدمات داوطلبانه مردمی و خیرین جبران شود.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد 74 موسسه ، 10 مجتمع روستایی ، 9 کلینیک مددکاری ، 23 مرکز توانبخشی ، 54 مرکز پیشگیری تحت نظارت بهزیستی استان زنجان و بیش از 200 نفر خیر در این زمینه مشارکت دارند.

ارسال نظرات