علوم پزشکی استان متولی بهداشت و درمان یا عرضه خارج از شبکه سوخت

در حالی که برخی از مناطق سردسیری استان نیازمند سوخت می باشد مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان خبر از عرضه و دپوی سوخت خارج از شبکه علوم پزشکی در برخی از شهرستان های استان داد.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۹۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج لطف الله مسعودی با بیان اینکه بیشترین میزان قاچاق سوخت استان در حوزه نفت سفید و نفت گاز است، ابراز داشت: در حوزه عرضه خارج از شبکه نیز جابه جایی سهمیه در برخی مناطق از استان را شاهد بودیم که با اقدامات انجام گرفته نسبت به برخورد با متولیان این تخلف اقدامات لازم انجام گرفت.


مسعودی با اشاره به تامین سوخت گاز ۱۱ مرکز بهداشتی در شهرستان دنا گفت: در این حوزه با تخلفات دپو و فروش خارج از شبکه 3 مرکز روبه رو شدیم که با هدفگذاری لازم نسبت به برخورد با این مراکز اقدام شد.


وی افزود:11 خانه بهداشت  دارای سوخت رسانی گازی هستند و نیازی به تامین نفت سفید نداشته اند.


به گزارش خبرگزاری بسیج، سوخت جمع اوری شده که با یارانه سوخت و قیمت دولتی تحویل دستگاه‌ها می‌شود، گا‌ها با بروز تخلفات در بازار آزاد به قیمت چند برابری به فروش می‌رسد.

حکایت دپوی سوخت خارج از شبکه که مردم عادی به آن قاچاق هم می‌گویند و محرومیت در روستا‌های صعب العبور استان وبرخی مناطق برفگیر و سردسیری استان این سوال را در ذهن ما تداعی می‌کند  چرا علوم پزشکی و خانه‌های بهداشتی  با وجود عدم نیاز به سوخت نفت سفیداقدام به دپو و دریافت سوخت می‌کند؟

ارسال نظرات