مسابقه دانش آموزی ایده پردازی در میناب برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش میناب از برگزاری مسابقه دانش آموزی ایده پردازی فکر برتر،ایده برتر ویژه کلیه مقاطع تحصیلی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۱۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، غلامرضا سالاری میری مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب اظهار کرد: مسابقات ایده پردازی تحت عنوان « فکر برتر، ایده برتر» با همکاری کارشناس پژوهش و تحقیقات آموزش و پرورش و دبستان امام خمینی (ره) روستای کلاهی برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش میناب، داشتن ایده راهی برای رسیدن به قله های موفقیت علمی و شغلی عنوان کرد و افزود: این مسابقه برای کلیه مقاطع تحصیلی پیش بین شده است و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقات ،کارشناسی تحقیقات این مدیریت تا پانزدهم بهمن ماه می باشد.

وی خاطر نشان کرد: وی خاطر نشان کرد : مسابقه ایده پردازی با محوریت گرایشهای علوم پایه،علوم فنی ومهندسی،دریا و صنایع دریایی برگزارخواهدشد.

به گفته سالاری یک دانش آموز ایده پرداز می تواند در آینده یک فرد کارآفرین، اندیشمند و یا مخترع باشد که بسیاری از نیازهای جامعه را می تواند برآورده نماید لذا هر مدرسه بایستی به سمتی در حرکت باشد که زمینه را برای رشد ، شکوفایی ، بروز ایده ها و طرح های ذهنی دانش آموزان فراهم نماید.

سالاری گفت :اساس هر فعالیت شغلی، توانایی عملی و یا خلاقیت های فردی و اجتماعی که در جامعه شروع می شود از یک ایده آغاز می گردد.

وی اذعان داشت: یک دانش آموز ایده پرداز می تواند در آینده یک فرد کارآفرین، اندیشمند و یا مخترع باشد که بسیاری از نیازهای جامعه را می تواند برآورده نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار