مسئول فرهنگی مسجد حاج غلام اشکذر:

ضبط مستند"خانه دوست"در مسجد حاج غلام اشکذر/ قسمت پایانی دوشنبه شب با حضور مردم ضبط می شود

گروه فیلم برداری مستند خانه دوست که هر هفته میهمان یکی از مساجد استان یزد است، این هفته میهمان شهرستان اشکذر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۰۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزرای بسیج از اشکذر، گروه فیلم برداری مستند خانه دوست که هر هفته میهمان یکی از مساجد استان یزد است، این هفته میهمان شهرستان اشکذر می‌شود.
مسئول فرهنگی مسجد حاج غلام اشکذر با تایید این خبر افزود: ضبط مستند خانه دوست در دو بخش فیلم برداری میشود که بخش ابتدایی این مستند چهار شنبه هفته گذشته (۱۳ دی ۹۶) در طول روز انجام شده و بخش پایانی نیز فردا صورت می گیرد.
"علیرضا خاکساری اشکذری" با بیان اینکه دوشنبه هفته جاری دومین بخش از مستند خانه دوست در مسجد حاج غلام اشکذر ضبط میشود، تاکید کرد: گروه فیلم برداری این مستند دوشنبه جاری از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برای ضبط مستند به مسجد حاج غلام اشکذر می‌آیند.
وی ادامه داد: سعی داریم در این مستند ۲۵ دقیقه‌ای که از شبکه تابان پخش میشود فرهنگ مردم و تمدن
اشکذر را به استان معرفی کنیم تا هرچه بهتر هم استانی‌های عزیز با اشکذر آشنا شوند.
خاکساری با دعوت از همه اشکذری‌ها بخصوص جوانان و نوجوانان برای شرکت در نماز شب دوشنبه مسجد حاج غلام افزود: مردم اشکذر میتوانند با حضور پرشور خود تصویر زیبایی از اشکذر را در ذهن بینندگان سیمای تابان به ثبت برسانند.
وی مصاحبه با پیشکسوتانی که عمر خود را در این مسجد سپری نموده اند را از دیگر برنامه‌های این مستند دانست و خاطر نشان کرد: از همه اشکذری‌ها درخواست دارم که اگر تصاویر قدیمی از مسجد حاج غلام اشکذر دارند برای پخش از این مستند  در شب دوشنبه هفته جاری به مسجد حاج غلام بیاورند.
ارسال نظرات