نشست سیاسی بصیرتی در محل پایگاه های حوزه شهدای خواهر بافق

نشست سیاسی بصیرتی به همت پایگاه مقاومت عصمتیه حوزه شهدا خواهر در محل پایگاه های حوزه شهدای خواهر با سخنرانی درویشی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۰۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ امروز یکشنبه مورخ 17/10/96نشست سیاسی بصیرتی به همت پایگاه مقاومت عصمتیه حوزه شهدا خواهر در محل پایگاه های حوزه شهدای خواهر با سخنرانی  درویشی برگزار شد.
وی درخصوص اهمیت پاسداشت سالروز 9 دی بیان کرد: 9 دی باید همچون 15 خرداد و 22 بهمن که از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی است، گرامی داشته شود و تقوای ما ایجاب می‌کند که این روز را زنده نگه داریم.
وی در ادامه گفت: بیش از 1400 سال از واقعه عاشورا می‌گذرد اما ما همه‌ساله روضه امام حسین (ع) را گوش می‌کنیم و این تکرارهاست که نهضت قیام عاشورا را برای ما حفظ کرده و اگر این تکرارها نبود، واقعه عاشورا به دست فراموشی سپرده می‌شد. اکنون هم 9 دی به مظهر انقلاب اسلامی و الگو و مدل ایستادگی در برابر فتنه تبدیل شده است.
درویشی در پایان گفت: آیا وجه فتنه بودن اتفاقات سال 88، تلاش برخی برای رسیدن به هدف سیاسی خود از طریق آشوب و اعمال غیرقانونی بود؟ ظاهرا این وجه، تلازم منطقی با ابتلا و آزمایش و فتنه ندارد. وجه فتنه بودن اهداف مقدس یا نامقدس آن تحرکات نیز نیست. فتنه در احتمال دیگر، متوجه خواص اشتباه‌کار یا حتی سردرگم نیز نیست. عنصر تقلب نیز در حد یک رمز عملیات بوده و نمی‌تواند مؤلفه‌ی اصلی فتنه باشد؛ چه این‌که بازیگری اصلی اساساً در گرو نفی و اثبات تقلب نبوده است. بنابراین دیگر سخن گفتن از این‌که تقلبی بوده است یا خیر چندان اهمیتی ندارد. بنابراین از این جهت نیز وجه موجهی برای فتنه خواندن آن حوادث وجود ندارد.
ارسال نظرات