مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی یزد خبر داد؛

تولید برنامه تلویزیونی با محوریت اردوهای جهادی بسیج دانشجویی

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان یزد از تولید برنامه تلویزیونی با همکاری گروه تلویزیون بسیج با محوریت اردوهای جهادی بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۱۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اکبر عابدی مسئول روابط عمومی و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی با اشاره به تولید برنامه تلویزیونی با همکاری گروه تلویزیون بسیج با محوریت اردو‌های بسیج دانشجویی و فعالیت‌ها دانشجویان در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی تصریح کرد: این برنامه گفتگو محور در ایام‌الله دهه فجر از شبکه تابان پخش خواهد شد.

وی ترویج فرهنگ جهادی در جامعه، شناساندن اردو‌های جهادی به مسئولین و افراد ذی‌ربط و اطلاع‌رسانی پیرامون فعالیت‌های جهادی دانشجویان را از اهداف این برنامه تلویزیونی عنوان کرد.

عابدی بابیان اینکه پیش‌ازاین نیز برنامه‌های متعددی نظیر روز سیزدهم به مناسبت روز ملی استکبارستیزی، اثرانگشت با موضوع انتخابات شورا‌های شهر و فعالیت شورا‌ها و برنامه‌های بصیرتی و میزگرد‌های دانشجویی همچون نبض دانشجو و راهبرد با همکاری بسیج دانشجویی استان و صداوسیما تولید و از شبکه تابان صداوسیما مرکز یزد پخش‌شده بود، بیان داشت: علاوه بر این، پخش مستند‌های اردو‌های جهادی نظیر ردپای مهر و همکاری‌های خبری از دیگر فعالیت‌ها در این عرصه است.

لازم به ذکر است در سال گذشته حدود ۸۰۰ دانشجوی بسیجی استان در قالب ۴۰ گروه جهادی به فعالیت‌های متنوع در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان و خارج استان مشغول بودند.
ارسال نظرات