خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه کلیبر:

تربیت اسلامی راهبرد اصلی نظام تربیتی صالحین است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کلیبر در جلسه توجیهی مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین با خانواده متربیان گفت: تربیت اسلامی و انقلابی متربیان به عنوان راهبرد اصلی کار در نظام تربیتی صالحین باید در اذهان مسئولان اجرایی و محتوایی آنقدر تکرار شود که ملکه اذهان شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۵۰۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضاپور با اشاره به اینکه به علت ظرفیت کارها در صالحین و بهم تنیدگی مأموریت ها در هر لحظه امکان رفتن از صالحین و انحراف از هدف اصلی متصور است، اظهار داشت: تکرار مداوم جمله راهبردی مذکور همانند تکرار اذکاری همچون «لا اله ال الله و محمداً رسول الله و علیاً ولی الله» روشنی بخش مسیر حرکت خواهد بود.

وی با تبیین بخشی از تهدیدات و آسیب هایی که در بسیاری از اوقات از طرف خانواده ها انجام می گیرد و بر روند تربیتی حلقات صالحین تأثیر منفی می گذارد، ورود سرگروه ها و مربیان صالحین در توجیه خانواده های متربیان را ضرورتی انکار ناپذیر دانست.

حجت الاسلام رضاپور با اشاره به برنامه ریزی انجام یافته در این راستا جهت توجیه خانواده ها و پاسخ به سئوالات احتمالی در پایگاه های بسیج، خواستار استفاده بیشتر و موثرتر از روش های علمی و از بین بردن زمینه های این تهدیدات توسط مسئولان امر و سرگروه ها و مربیان صالحین شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها