امام جمعه اهل سنت سرباز؛

زنان و دختران پایه های خانواده های ایرانی هستند/امروزه استکبار جهانی همچون گذشته پایه و اساس خانواده های ایرانی را هدف گرفته است

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: شبکه های اجتماعی و ماهواره ای امروزه همان نقش رضاخان را در لباسی جدید بازی می‌کنند به گونه ای که اینک نه به اجبار که با تغییر تفکر جوانان و نوجوانان ایرانی حجاب به دست خود افراد حذف شده و دیگر کمتر کسی در برابر آن حساسیت نشان می دهد
کد خبر: ۸۹۷۲۵۴۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سرباز، کشف حجاب رضاخانی را رویارویی مستقیم با دین دانست و گفت: در واقع کشف حجاب توسط رضاخان، نه تنها برای آزادی بخشیدن به زنان که بلکه توطئه شوم تاریخی استکبار جهانی برای از بین بردن شئون اسلامی در ایران بود.

وی افزود: رضاخان در ایران به کپی برداری از ترکیه به دنبال نابودی فرهنگی دینی در ایران بود تا بتواند هرچه میخواهد انجام داده و دیگر کسی جلودار او نباشد.

امام جمعه اهل سنت سرباز بیان کرد: قانون کشف حجاب با مخالفت شدید روحانیون و مردم ایران رو به رو شد تاجایی که عده زیادی از زنان و دختران ایران زیربار طرح کشف حجاب رضاخان نرفتند و حتی حاضر شدند تا برای دفاع از حجاب خود در مدارس و مراکز آموزش عالی شرکت نکنند.

وی ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای امروزه همان نقش رضاخان را در لباسی جدید بازی می‌کنند به گونه‌ای که اینک نه به اجبار که با تغییر تفکر جوانان و نوجوانان ایرانی حجاب به دست خود افراد حذف شده و دیگر کمتر کسی در برابر آن حساسیت نشان می‌دهد.

رسولی زاده با تاکید بر اینکه زنان و دختران پایه‌های خانواده‌های ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: امروزه استکبار جهانی همچون گذشته پایه و اساس خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته است و در این جنگ فرهنگی و مجازی تنها مقصران ماجرا خودمان هستیم که اجازه دادیم تا ماهواره به خانه‌های ما وارد شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط حجاب و عفاف در استان سیستان و بلوچستان خوب است، اذعان داشت: سیستان و بلوچستان به دلیل فرهنگ کهن مردمانش و فضای قومیتی حاکم در مناطق مختلف آن کمتر با مشکل حجاب و عفاف روبه رو است، اما هنوز هم در شهرهایی، چون چابهار، ایرانشهر و زاهدان شاهد بد حجابی هستیم که نیازمند توجه ویژه مسئولین به این امر است.

این مدرس حوزه علمیه اهل سنت در پایان تصریح کرد: کنترل جدی شبکه‌های اجتماعی و آموزش به خانواده‌ها در کنار روشنگری در مورد مسائلی، چون ماهواره و اینترنت میتواند تا اندازه زیادی باعث کاهش رشد بدحجابی در کشور شود.
ارسال نظرات