سردار غیب‌پرور در دیدار با خانواده شهید محمدیان:

دفاع از حرم حضرت زینب(س) نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع از حرم حضرت زینب‌(س) و شکست‌ دادن گروه تروریستی داعش نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۲۵۶۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (یک‌شنبه) با خانواده شهید مدافع حرم جاویدالاثر امیر علی محمدیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار غیب‌پرور در این دیدار با اشاره به رشادت‌های شهدای خان‌طومان اظهار داشت: دفاع از حرم حضرت زینب‌(س) و شکست‌ دادن گروه تروریستی داعش که از حمایت کشورهای مختلف منطقه و غرب برخوردار بود نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به مقام و منزلت شهدای مدافع حرم و خانواده‌ی این شهدا افزود: پیگیری امور مربوط به خانواده شهدا و دیدار و گفت‌وگو با آن‌ها برکت زندگی پاسداران و مانند اکسیری حیات‌بخش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: شهدا، بسیجیان، پاسداران، خانواده شهدا و مردم ایران اسلامی همه عضو یک خانواده هستند و در طرف مقابل ضد انقلاب، دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان مردم ایران قرار دارند و همه‌ی خانواده باید در مقابل این دشمنان با یکدیگر متحد باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار