خبرهای داغ:

تشکیل 19 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در لارستان

با مشارکت ارگان‌های مختلف، 19 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در لارستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۷۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

فرماندار لار  در جلسه مسوولان بزرگداشت دهه فجر بابیان اینکه زمان اجرای برنامه‌های شکلی، ظاهری، نمادین و روتین در ایام‌الله دهه فجر گذشته است، اظهار داشت: رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر لارستان با خلاقیت و نوآوری برنامه‌های جدید و باکیفیتی را ارائه دهند و اقدامات و عملکردها را قاعده‌مند و قانونی اجرایی کنند و از برنامه‌های تکراری پرهیز شود.

جلیل حسنی با تأکید بر اینکه تمامی ارگان‌های لارستان برنامه‌های خوبی را برای مردم برگزار کنند و در راستای شفافیت‌سازی گام بردارند، افزود: مسوولان در دهه فجر پیش رو محکم‌تر پای کار باشند و حضور جدی در تمامی برنامه‌ها داشته باشند تا بتوانیم یک تبلور عینی دیگر از حضور مردم ایجاد کنیم که در عرصه داخلی و خارجی تأثیرگذار باشد.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: از هر برنامه جدیدی که از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر و مردم در ایام‌الله دهه فجر انقلاب برگزار می‌شود، استقبال می‌کنیم و این را هم تذکر دهم که برنامه‌ها مختص فقط مرکز شهرستان نباشد،  بلکه در تمامی شهرها، بخش‌ها، روستاها، آبادی‌ها و مناطق عشایر نشین منطقه لارستان نیز برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و قرآنی و غیره برگزار شود.

همچنین در این جلسه مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان و دبیر ستاد دهه فجر در این شهرستان نیز از رؤسای ادارات و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر لارستان خواست هر چه سریع‌تر برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، قرآنی، ورزشی و غیره که قرار است در طول دهه فجر امسال در سراسر منطقه لارستان بزرگ برگزار شود، به فرمانداری ارسال کنند.

 محسن حجتی یادآور شد: در ایام دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی مناسب از تابلوها و امکانات تبلیغی در سطح شهرستان که  متعلق به دستگاه‌های اجرایی است جهت انتقال پیام‌ها و ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و  عملکرد ادارات مربوط صورت پذیرد.

در ادامه پس از بحث و بررسی، رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لارستان در سال جاری معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها