محکوم کردن اقدامات مداخله جویانه و تخریبی دشمنان ایران اسلامی توسط مردم سنندج

ملت ایران با حضور گسترده وهمیشگی خود ضمن اعلام برائت از دشمنان جمهوری اسلامی، اقدامات مداخله جویانه و تخریبی آنان را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۶۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با حضور در راهپیمایی هجدهم دیماه علیه اغتشاشگران و فتنه گران و محکومیت اقدامات مداخله جویانه ایادی استکتبار در حوادث اخیر، اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده وهمیشگی خود ضمن اعلام برائت از دشمنان جمهوری اسلامی، اقدامات مداخله جویانه و تخریبی آنان را محکوم کردند.

وی افزود: مهمترین پیام مردم سنندج در این راهپیمایی به دشمنان این است که آن‌ها شناخت دقیقی از صف دشمنان ایران اسلامی دارند، دشمنی که ماهیت ذاتی آن عناد و تفرقه است و این از بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی است که وحدت و انسجام را با هیچ متاع و بهایی عوض نمی‌کنند و همیشه پشتیبان نظام و موجودیت نظام هستند.

سرداررجبی افزود: بعد از گذشت چهل سال از عمر با برکت نظام اسلامی، این نشانه بلوغ انقلاب و مردم است که در همیستگی کامل با هم هستند. ملت ایران در طول این چهل سال دشمنی‌های زیادی را شاهد بودند و شناخت کاملی از آن‌ها دارند و این حضورپرشور نشانه همان شناخت است، چرا که اگر بصیرت و آگاهی نبود، این شکل از حضور گسترده ممکن نبود.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم افزود: بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های آتی، گوش جان سپردن به روشنگری‌های مقام معظم رهبری است چرا که ایشان شاخص و معیار انقلاب هستند.

در ادامه این راهپیمایی حجت الاسلام باباشاهی مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، اظهار داشت: حضور یکپارچه و گسترده مردم سنندج، نشانه بصیرت و بینایی و هوشمندی انان نسبت به دوست و دشمن است و پیام آن نفرت و بیزاری مردم ایران از آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان خارجی و فتنه گران و آشوبگران داخلی است.

وی افزود: حضور مردم دلیل و نشانه بارزی بر مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت و اعتماد به سلسله مراتب نظام اسلامی است. در مقابل نیز مسئولین نظام باید خود را خادم ملت و، ولی نعمت خود بدانند و برای آن‌ها کار کنند.

حجت الاسلام باباشاهی افزود: آنچه ضامن بقای وحدت مردم و نظام مقدس اسلامی است بصیرت و هوشیاری مردم وچشم و گوش دادن به دهان و زبان رهبر انقلاب و، ولی امر مسلمین جهان است.

آیت الله حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان نیز با حضور خود در این راهپیمایی، اظهار داشت: مردم ایران باحضور همیشگی خود نشان داده اند که هم ملتی بصیر هستند و هم دوستان و دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و به محض اینکه احساس کنند مسائل و حوادث داخلی کشور باعث شادی و در پی آن توطئه چینی از طرف دشمنان این ملت می‌شود، به صحنه می‌آیند و با حضور خود این پیام را به گوش دشمنان می‌رسانند که با وجود همه مشکلات، مردم و نظام در وحدت کامل هستند و از نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به قضایای اخیر افزود: در اینکه مردم مشکلات اقتصادی دارند و نسبت به آن هم از مسئولان اجرایی کشور گله مندند شکی نیست، اما همه ما دیدیم و شاهد بودیم که در پشت این قضایا "شیطان بزرگ" و اسرائیل و همچنین دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در جهان و منطقه دست داشتند تا با سوء استفاده از اعتراضات اقتصادی مردم، بین مردم و نظام تفرقه بیندازند. اما مردم همیشه آگاه ایران با حضور خود نشان دادند که همیشه پیرو امام و رهبری هستند و نسبت به انقلاب و دین و کشور وفادار هستند و تا پای جان ایستاده اند.

آیت الله حسنی شاهرودی افزود: راهپیمایی امروز در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و فتنه گران تفکیک بسیار خوبی بود که مردم بین خود و آن‌ها قائل شدند و این پیام را به دشنمان انقلاب دادند که مردم همیشه در صحنه هستند و مشکلات خود را خودشان حل می‌کنند چرا که انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود ومردم در شرایط مختلف، چه در جنگ، چه در شرایط تحریم، خود به میدان آمدند و مشکلات را حل کردند. پس قضایای اخیر هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: پیام دیگر این راهپیمایی این بود که مسئولین بیشتر بفکر مردم، به ویژه طبقات پایین و محروم جامعه باشند و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، اقتصاد مقاومتی که خواسته مقام معظم رهبری نیز هست را تحقق بخشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات