ضعف مدیریتی در مردم ایجاد نارضایتی می‌کند

امام‌جمعه بروجرد گفت: این ملت شایسته خدمت‌اند و باید بیش از این‌ها مسئولان تلاش کنند و آنچه برای مردم نارضایتی ایجاد می‌کند تبعیض، فساد و ضعف مدیریتی است.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۸۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‎الاسلام حسن ترابی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‎ریزی دهه فجر اظهار کرد: پس از سرنگونی رژیم مستبد و وابسته طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران فراهم آمد.

وی عنوان کرد: در طول 38 سال سپری شده از عمر انقلاب اسلامی انقلاب و نظام جهموری اسلامی ایران به رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و به برکت پشتیانی بی‎دریغ مردم به موفقیت‎های بسیار بزرگی در عرصه‎های مختلف دست یافته است.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: اهمیت دستیابی به این پیروزی و موفقیت‎ها آن هم با وجود همه توطئه‎ها و مانع تراشی‎های دشمن صد چندان می‎شود.

ترابی با اشاره به مسیر ناهموار و صعب‎العبور انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان ملت ایران کوشیدند که با ایجاد مانع بر سر راه اراده ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی این مدل جدید نظام سیاسی دینی مبتنی بر تعالیم اهل بیت و ولی فقیه را در مقام عمل مدلی شکست خورده و ناکارآمد  به دنیا معرفی کنند.

وی ادامه داد: با وجود همه دشمنی‎های دشمنان در طول 38 سال سپری شد از عمر انقلاب در سایه رهبری‎های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و به برکت ایثار و فداکاری ملت ایران در تحمل مشکلات، ایران اسلامی به موفقیت‎های بزرگی دست یافته است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: از پس این همه توطئه برآمدن و نظام جمهوری اسلامی و اهداف آن را به پیش بردن کار آسانی نبوده و در حد یک معجزه است.

ترابی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در برهه کنونی اظهار کرد: بخش اعظم این مشکلات به تحریم‎ها و تشدید آن‎ها و فشارهای همه جانبه دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران برمی‎گردد.

وی افزود: دشمنان می‎خواهند، وانمود کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی با مشکل مواجه شده و آن را ناکارآمد جلوه دهند، از این رو با استفاده از همه امکانات خود می‎خواهند کاری کنند که ملت ایران قدم از قدم برندارد.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: اینها همه در حالی است که جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه حرف اول را می‎زند و در سطح جهانی نیز تاثیرگذار بوده و در تصمیمات بین‎المللی تاثیرگذار است و همین موجب شده است که دشمن به مرز جنون برسد.

ترابی با اشاره به اینکه ملت ایران 38 سال تحریم‎های اقتصادی دشمنان را تحمل کرده است، ادامه داد: آنچه که گاه موجب نارضایتی و گلایه‌مندی مردم می‎شود، تبعیض، فساد و ضعف مدیریتی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و با توجه به توطئه‎های رنگارنگ دشمن برای ناکارآمد جلوه داده نظام و ناامید کردن مردم، باید برنامه‎ای بسیار جامع و تاثیرگذار برای این ایام‎الله تدوین و اجرا شود.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت شناسایی نقاط قوت و ضعف برگزاری برنامه‎های دهه فجر سال‎های گذشته تاکید و بیان کرد: مسوولان باید به اجرای برنامه‎های کلیشه‎ای اکتفا نکرده و متناسب با شرایط سال، نیاز انقلاب و نظام برای ستاد دهه فجر برنامه‎ریزی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات