سردار نوعی اقدم گفت: امروز ملت ایران از همه حزب بازی‌ها و سیاست‌های گروه‌ها خسته شده اند و دیگر تحمل این همه شعار‌های کذب را ندارند و خدمتگذاران نظام و مردم پایبند و در رکاب ولایت حرکت کنند و بازی‌های گروهی حزبی را کنار بگذارند.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۶۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

ملت از حزب بازی‌های سیاسی خسته شده اند/ مسئولان خدمتگذاران ملت در رکاب ولایت باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) شامگاه دیروز در مراسم یادواره شهدای والامقام دو عملیات کربلای 4 و 5 که در مسجد نواب صفوی اردبیل برگزار شد گفت: در این برهه از زمان مردم نیازمند به خدمتگذاران واقعی هستند و همه مردم از حزب بازی و گروه بازی های سیاسیون خسته شده اند و اکنون وقت آن رسیده که در رکاب ولایت خدمتگذاز مردم بود تا مشکلات مردم برطرف شود.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا به همه آنهایی که رسانه در دست دارند، از هر جریان و مذهبی که باشند، اعلام می‌کنند که تحمل این حزب‌بازی‌ها را ندارند، زیرا دود این اختلافات به چشم مردم می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ما اصرار داریم باید راه شهدا را ادامه دهیم بیان کرد: درصد از وصایا و پیام شهدا به ما این است که شهید بشنود  و در رأس همه وصیت های که نوشته اند اطاعت از ولایت و امام را تاکید داشتند و با یک ادبیات بسیار زیبایی نوشته اند که ای مردم ما رفتیم و این اطاعت پذیری را به شما می سپاریم و ما به فضل الهی، عارفانه، آگاهانه و با بصیرت به کلکه کلمه وصیت شهدا عمل خواهیم کرد و در رکاب ولایت و رهبری این راه را ادامه خواهیم داد.

وی با توجه به اتفاقات اخیر بیان کرد: ما پای این نظام جان خود را می دهیم و پای استحکام و قدرت نظام و با نهایت عزت در صحنه حضور خواهیم داشته که بگوییم آنهایی که با هر طریق و به هر شیوه یا در هرجایگاهی که هستند  و دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه هستند  پا روی خون شهدای ما میگذارند و این را بدانند ما تا آخرین نفس و قطره خود حافظ کشور، اسلام و نظام هستیم و اجازه این را نخواهیم داد.

وی با هشدار به تفرقه‌افکنان در جامعه گفت: آنهایی که به هر طریق، ادبیات و رسانه‌ای به صورت آگاهانه و ناآگاهانه در پی تفرقه‌افکنی در جامعه هستند بدانند با این کار پا روی قبور شهدا می‌گذارند و ما این اجازه را به آنها نخواهیم داد.

ارسال نظرات