خبرهای داغ:
فرماندار عجب شیر خبر داد؛

امضا 83 قرارداد واگذاری زمین در شهرک صنعتی عجب شیر

فرماندار عجب شیر در جمع سرمایه گذاران بخش خصوصی این شهرستان، گفت: تاکنون 83 قرارداد واگذاری زمین در شهرک صنعتی این شهرستان امضا شده و 20 واحد صنعتی تولیدی در آن فعال است.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۸۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  سید شمس الدین مراثی  اظهار کرد: امنیت سرمایه گذاری و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مهمترین رکن در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی است و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، تسهیل روند سرمایه گذاری، توسعه شاخص کسب و کار و رفع موانع موجود، هماهنگی دستگاه های متولی را می طلبد.
وی عنوان کرد: وظیفه مدیران و مسئولان است که با رفع موانع سرمایه گذاری، زمینه را برای حضور سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال فراهم کنند.
فرماندار عجب شیر گفت: اگر به دنابل تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی صنعت و توسعه یافتگی هستیم باید زمینه ورود بخش خصوصی را آماده کنیم و این مهم تنها با برنامه ریزی و رفع موانع صورت می گیرد.
مراثی اضافه کرد: اگر به اهمیت تولید و اشتغال واقف باشیم چاره ای جز جذب سرمایه گذاران در شهرستان نداریم و درکنار ین امر مهم باید امور زیربنایی را نیز در شهرک های صنعتی فراهم کنیم.
وی همچنین از رفع مشکل آب شرب و راه دسترسی شهرک صنعتی عجب شیر خبر داد و گفت: این شهرک با 93 هکتار مساحت آماده سرمایه گذاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها