دشمن دائم درصدد براندازی این نظام است/ دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی یک وظیفه شرعی می‌باشد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز گفت: دشمنان آب و خاک ما دائماً در صدد براندازی این نظام هستند و تلاش آنان کماکان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۱۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، همایش بصیرتی فرماندهان پایگاهها، حوزه‌های مقاومت، گردان‌های بیت المقدس و هیئت امنای ائمه جماعت در حسینیه پادگان حنظله سقز برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز بر بصیرت افزایی و دشمن شناسی تاکید کرد.

حجت الاسلام شفیع خانی تشریح کرد: یکی از ضروریات اصلی برای مقابله با دشمنان، نهادینه کردن بصیرت و دشمن شناسی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در میان مسئولان و آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر تاریخ انقلاب اسلامی ایران را ازابتدا مرور کنیم، دسیسه‌ها و حیله گری‌های دشمن برای تخریب و تضعیف کشورمان را به وضوح می‌بینیم، افزود: دشمنان آب و خاک ما دائماً در صدد براندازی این نظام هستند و تلاش آنان کماکان ادامه خواهد داشت.

او مردم را یکی از پشتوانه‌های محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: همین امر از نقاط قوت به شمار می‌آید و خوشبختانه این پشتوانه سبب شکست‌های مداوم دشمنان ما شده است.

سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه سقز در سخنانی دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از وظایف شرعی، قانونی و ولائی بسیج و دوستداران آن دانست.

در پایان از تعدادی از حاضرین در این همایش با اهدای لوح و جوائز تقدیر بعمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات