مسئول کانون عالی کار استان البرز در گفتگو با «بسیج»:

اوضاع وخیم اقتصادی موجب اعتراضات مردمی شد

ساکی گفت: متاسفانه اوضاع وخیم اقتصادی و معیشتی مردم و به خصوص قشر کارگران باعث شد تا مردم مطالبات به حق خود را در قالب برخی اعتراضات خیابانی اعلام کردند.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۴۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

محمد ساکی، مسئول کانون عالی کار استان البرز، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اعتراضات به حق مردم از مطالبات اقتصادی شان گفت: متاسفانه  اوضاع وخیم اقتصادی و معیشتی مردم و به خصوص قشر کارگران باعث شد تا مردم مطالبات به حق خود را در قالب برخی اعتراضات خیابانی اعلام کردند گرچه اتفاقاتی که طی روزهای گذشته شاهد آن بودیم مورد قبول بنده نیست ما کاری نداریم که این گروه ها متعلق به کدام دسته هستند و یا از طرف کدام دولت‌ها همچون عربستان اروپا آمریکا و غیره حمایت مالی و معنوی می‌شوند.

اوضاع وخیم اقتصادی موجب اعتراات مردمی شد/آیا نمایندگان مجلس یک بار به اعتراض مردم اعتنا کرد؟

وی افزود: البته بخشی از اعتراضات و مطالبات مردم به عملکرد ناصحیح مسئولین بر می گردد بر همین اساس طی سال ۹۶ چندین تجمع در جلوی درب های مجلس شورای اسلامی از سوی مردم شریف ایران صورت گرفت. ولی متاسفانه یک نفر از نمایندگان محترم شورای اسلامی نیامد تا جوابگو و پاسخگوی این مردم باشد.یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیامد بگوید که ای مردمی که در این جا شعار می‌دهید دردتان و خواسته شما چیست ؟ و با سرپرستان و رهبران این تجمعات صحبت کنند تا مشکلات مردم حل شود.

مسئول کانون عالی کار استان البرز  خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولین به مشکلات اقتصادی معیشتی مردم را توجه نکردند و به حرف مردم گوش ندادند که نتیجه ی آن اعتراضات خیابانی شد.از طرفی نیز برخی از گروه‌های معاند انقلاب اسلامی و ضد انقلاب ها و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم پشت دیوارها و مرزهای کشور آماده پیدا کردن  ضعف و چنگ زدن برای نابودی انقلاب اسلامی هستند.بر همین اساس برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی این گروه‌های معاند وارد کشور شدند و اعتراضات مسالمت آمیز مردمی را به آشوب کشیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار