بیانیه بسیج دانشجویی پردیس فاطمه الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان:

توهین آشوبگران به مقدسات ملی و مذهبی هرگز فراموش نخواهد شد/ مسئولین پاسخگوی مطالبات به حق اقتصادی و معیشتی مردم باشند

در بخشی از این بیانیه آمده است:قطعاً انتظار آحاد مردم از مسئولین نظام این است که وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و به آن دست از مردم که از طریق قانونی لب به اعتراض گشودند احترام بگذارندوبه فکر وضع معیشتی مردم باشند
کد خبر: ۸۹۷۳۳۵۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در پی حوادث اخیر کشوربسیج دانشجویی پردیس فاطمه الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان یزد بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام على عليه السلام : اعلَمُوا أنّهُ مَن يَتَّقِ اللّه َ ، يَجعَلْ لَهُ مَخرجا مِن الفِتَنِ و نورا مِن الظُّلَمِ .
بدانيد كه هر كس تقواى الهى در پيش گيرد، خداوند براى او راه خروجى از فتنه ها قرار دهد و نورى در تاريكيها. نهج البلاغة : الخطبة ۱۸۳

اخیراً در پی فشارهای اقتصادی فراوان و نا به جایی که به مردم صبور و ولایت مدار کشور وارد شد، مطالبات به حق و قانونی توسط گروه های مختلف مردمی صورت گرفت که بر خلاف انتظار، متاسفانه اقدام قابل توجهی در قبال این مسائل و مطالبات صورت نپذیرفت وگروهک منفور منافقین از این اعتراضات سوءاستفاده کردند.

تفکرات عبث دشمنان دون مایه و قسم خورده ی این مملکت، در زمینه ی براندازی نظام مقاوم و پابرجای ایران اسلامی که در مقابل خواسته های ظالمانه این کفتار صفتان هرگز سر تسلیم فرود نیاورده، فرصت را مغتنم شمرد تا برنامه ریزی های چند ساله ی خود در زمینه ی ایجاد اختلاف و ناامنی در امن ترین نقطه ی خاور میانه را تحقق بخشند و در ادامه ی اتفاقات و فجایع سال۸۸ در مسیر براندازی نظام گام بردارند.

بازی با جان، مال و امنیت ملت و توهین به مقدسات و پرچمی که مورد احترام کوچک و بزرگ این مملکت اند، گناه های نابخشودنی هستند که هرگز از اذهان مردم عزیز و شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

شورای تبیین مواضع پایگاه بسیج دانشجویی فاطمه الزهرا ضمن محکوم کردن این اتفاقات و جدا دانستن خط مردم بصیر مطالبه گر از ضد نظام آشوب گر، خواستار پیگیری منشاء این اغتشاشات و مجازات عوامل و مجریان کوته نظر این فتنه میباشد. امید است که طبق قانون با این افراد برخورد شده تا به حول و قوه ی الهی و مدد امام عصر دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

قطعا انتظار آحاد مردم از مسئولین نظام این است که وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و به آن دست از مردم که از طریق قانونی لب به اعتراض گشودند احترام بگذارندوبه فکر وضع معیشتی مردم باشند وهمچنین در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام عظمای ولایت نیز هست گام بردارند تا از فشارهای اقتصادی وارد به مردم کاسته شده و شاهد پیشرفت و اقتدار هر چه بیشتر و بهتر این نظام اسلامی که خون های فراوانی به پای آن ریخته و خون دل های بسیاری خورده شده، باشیم.

در آخر از مردم صبور و همیشه در صحنه حاضر ایران اسلامی سپاسگزاریم که بابصیرت خودآتش فتنه راخاموش کردند وبه همگان ثابت کردند اگرچه مشکلات زیاداست, اما تاپای جان از آرمان ها وارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهندکرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا
ارسال نظرات