طی مراسمی

بخشدار معمولان معرفی شد

طی مراسمی بخشدار معمولان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۹۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در مراسمی با حضور «ناهید پرویز پور» مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان، «نعمت اله دستیاری» فرماندار پلدختر و جمعی از مسئولان شهرستانی، «عزیز نظری» به‌عنوان بخشدار جدید معمولان معارفه شد.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان در این مراسم گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانتی الهی و وظیفه سنگینی است که باید به اهلش سپرده شود و یک مسئول تنها با خدمتگزاری به مردم می‌تواند از این امانت صیانت کند.

 

ناهید پرویز پور افزود: خدمتگزاری به مردم در جامعه اسلامی فرصتی است که باید از آن به نحو احسن در راستای رضایت خداوند و خدمت به مردم از آن استفاده کرد و برای حل مشکلات مردم و باز کردن گره از کار آن‌ها با تمام توان تلاش کرد.

 

فرماندار پلدختر نیز  اظهار داشت: وظیفه بخشدار به‌عنوان نماینده دولت در بخش اجرای سیاست‌های دولت است و نسبت به سایر ادارات وظیفه جامع‌تری در بخش دارد.

 

نعمت اله دستیاری افزود: بخشدار باید در راستای ایجاد ارتباط و هماهنگی بین مردم و دستگاه‌های مختلف رابطه تنگاتنگی با مردم داشته باشد و برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

 

در این مراسم «عزیز نظری» به‌عنوان بخشدار جدید معمولان معارفه شد و از زحمات  بیش از ۳۵  ماهه «عباس محمودی» در این مسئولیت با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات