عمل کرد روابط عمومی‌ها به عنوان لایه های انعطاف پذیر بین دولت و ملت

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان با اشاره به گفتمانی که به عنوان دولت و ملت در فضای سیاسی و اجتماعی کشور مطرح است بیان کرد: روابط عمومی‌ها در این زمینه باید به عنوان یک لایه کاملا انعطاف پذیر بین دولت و ملت عمل کرده و برای عملکرد بهینه در این حوزه باید اشرافیت کامل بر مسائل روز داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۸۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هیرش رضایی در سمینار تخصصی نو انگار ویژه روابط عمومی‌های استان کردستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم تمامی دستگاه‌های استان باید در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم این ایام تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد روابط عمومی‌ها باید از فضای سنتی به فضای جدید سوق داده شود، افزود: با توجه به جذابیت‌های زیاد فضای مجازی برای جوانان، روابط عمومی‌ها باید سعی کنند با برنامه ریزی و مدیریت اصح به فضای جدید و امروزی ورود کرده و فضای شاد و جذابی را برای جذب جوانان به این جشن‌هافراهم کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان با اشاره به گفتمانی که به عنوان دولت و ملت در فضای سیاسی و اجتماعی کشور مطرح است بیان کرد: روابط عمومی‌ها در این زمینه باید به عنوان یک لایه کاملا انعطاف پذیر بین دولت و ملت عمل کرده و برای عملکرد بهینه در این حوزه باید اشرافیت کامل بر مسائل روز داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: سیستم روابط عمومی‌ها در ادارات باید تجهیز و تقویت شوند و بنابر این مهم روابط و عملکرد‌ها نه باید یکطرفه و فقط از سوی روابط عمومی‌ها باشد بلکه ارتباط با مردم در این زمینه بسیار مهم است.

رضایی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور عنوان کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها انعکاس درست و به موقع داشته باشند می‌توان بسیاری از این اتفاقات و حوادث را کنترل کرد.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید جهت گیری خاصی داشته باشد عنوان کرد: افکار عمومی که در حال حاضر در سطح ملی با آن روبرو هستیم می‌تواند به صورت‌های خاصی شکل بگیرد، بر همین اساس سیستم‌هایی افکار سنجی در حوزه‌های مختلف باید افکار مردم را بر اساس قومیت‌های مختلف و خاص منطقه رصد کنند، چراکه استفاده از یک نسخه برای قومیت‌های مختلف می‌تواند اثرات منفی زیادی بر تمامی حوزه‌ها داشته باشد.

رضایی با بیان این نکته که افکار عمومی یک جریان سیار است، اما ما گاهی در یک ذهن بسته قرار داریم و به عنوان یک بیگانه برخورد می‌کنیم گفت: متاسفانه مشکلات زیادی در حوزه روابط عمومی‌ها وجود دارد که باید رفع و تقویت شود.

وی تاکید کرد: آگاهی از رضایتمندی مخاطبین از نحوه عملکرد و برخورد سازمان‌ها برای ما یک نیاز است و روابط عمومی‌ها در این حوزه موظف هستند که موضوعات خاص و اخبار را به موقع و بدون تعلل انعکاس دهند.
رضایی در پایان با اشاره به نقش و اهمیت مهم افکار سنجی در عملکرد روابط عمومی‌ها خاطرنشان کرد:امید است، بتوانیم با برگزاری و تداوم چنین برنامه‌هایی گام‌های خوبی در این زمینه برداریم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات