نماینده سابق مجلس در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

بسیج خطرات را از نظام دور می‎کند

حسینی تاکید کرد: هر زمانی که خطری متوجه این نظام و انقلاب می‎شود این بسیج است که برای دفاع از نظام در میدان عمل حضور می‎یابد و خطرات را از این نظام دور می‏کند.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۵۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

سید مرتضی حسینی نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور بسیج در عرصه‎های مختلف ‎عنوان کرد: وقتی ایام جنگ بود این نیروهای بسیجی بودند که برای دفاع از مرز و بوم این کشور حضور یافتند، زمانی دیگر نیز فتنه و توطئه متوجه این انقلاب می‎شود که اقدام به خنثی سازی آن می‎کنند، وقتی دیگر در مسائل فرهنگی و.. پا به میدان می‎گذارند.

نماینده سابق مجلس در ادامه با اشاره به اینکه در مسائل اقتصادی دست بسیجیان کوتاه است بیان داشت: اگر دست بسیج در این عرصه باز بود و فکر بسیجیان در اقتصاد بود، امروز هیچ مشکل اقتصادی نداشتیم اما اندیشه بسیج در بخش اقتصادی متاسفانه نیست و میدان نیز به بسیجیان داده نمی‎شود تا در این زمینه فعالیت داشته باشند.

حسینی در خاتمه تاکید کرد: فلذا هر زمانی که خطری متوجه این نظام و انقلاب می‎شود این بسیج است که برای دفاع از نظام در میدان عمل حضور می‎یابد و خطرات را از این نظام دور می‏کند، بنابراین طبق تاکیدی که رهبری معظم انقلاب داشتند اگر بسیج نبود قطعا انقلاب اسلامی دچار مشکل می‎شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار