مدیرعامل شرکت آبفار لرستان:

۹۷ حلقه چاه آب امسال از مدار خارج شده است

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان گفت: امسال ۹۷ حلقه چاه آب از مدار خارج شده است و طی چند سال اخیر در استان لرستان با مشکل کمبود آب در برخی روستا‌ها مواجه بوده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۷۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علیرضا کاکاوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه امسال ۹۷ حلقه چاه آب از مدار خارج شده است اظهار داشت: طی چند سال اخیر در استان لرستان با مشکل کمبود آب در برخی روستا‌ها مواجه بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه امسال ۹۷ حلقه چاه آب شرب روستایی را از دست داده و ۱۵ دهنه چشمه خشک‌شده است، عنوان کرد: شرایط بسیار بدی وجود دارد به طوری که در دو هفته گذشته نیز ۱۱ حلقه چاه در استان از مدار خارج‌شده است.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود، تعداد روستا‌هایی که مشکل آب‌دارند نیازمند بررسی مجدد است، اما در بین شهرستان‌ها شرایط روستا‌های خرم‌آباد از بقیه حادتر است.

کاکاوند با اشاره به اینکه در برخی روستا‌ها به علت وجود سدها، آب شرب دچار مشکل شده و حتی اجازه نمونه‌برداری به ما داده نمی‌شود، تصریح کرد: چاه‌های غیرمجاز کشاورزی نیز در نزدیکی برخی روستا‌ها سبب کاهش آب شرب شده که امیدواریم مسئولان مربوطه برای مسدود کردن این چاه‌ها بیش‌ازپیش تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات