خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

جلب رضایت شهروندان مهم ترین اصل فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

شهردار تبریز در آیین تجلیل از مدیران فرهنگی شهرداری تبریز، گفت: رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارتقای فرهنگ شهروندی ،توجه به سلامت اجتماعی ، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ و فلکلور ویژه تبریز است.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۹۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با اشاره به نقش مهم شهرداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان مشهود و بارز است.

وی با اشاره به ماندگاری فعالیت های فرهنگی و تاثیرگذاری چشمگیر آن در جوامع اظهار داشت: وسعت تاثیرگذاری فعالیت های حوزه های فرهنگی از فعالیت های فیزیکی بوده و می تواند نتایج موثری را به ثمر برساند.

شهین باهر در بخش دیگری از سخنان خود ،جلب و كسب رضايتمندي عمومي در قبال عملكرد شهرداری تبریز را در گرو خدمات‌رساني مطلوب و صحيح به شهروندان دانست و افزود: خدمات فرهنگی واجتماعی شهرداري بدون توجه به اصل رضايتمندي مردم امكان توفيق و ماندگاري ندارند و مديران فرهنگی شهرداري بايد تمامي اقدامات و كارهاي خود را در راستاي تلاش براي جلب رضايت مردم قرار دهند.

شهردارتبریز افزود: حوزه فرهنگی یکی از مقولاتی است که همواره نیاز به پرداخت دارد و علی رغم فعالیت های صورت گرفته اما همچنان جامعه ما نیازمند توسعه موضوعات کاربردی مقولات فرهنگی است.

در راستای کسب عنوان برتر و پرمخاطب شهرداری تبریز در حوزه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در سالجاری مراسم تجلیل از مدیران و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با حضور شهردار تبریز ، معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری ، معاون خدمات شهری و تنی چند از شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان ها و معاونین فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری در سالن جلسات شهرداری تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها