مدیرکل اداری و پشتیبانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور:

فعالیت بیش از 23 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور

مدیرکل اداری و پشتیبانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: قریب به 23 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور فعال است.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۹۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید هاشم خضری امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قریب به 23 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور فعال است، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد از سال 71 شروع به کار کرد و تاکنون برنامه‌های مختلفی نیز در این کانون‌ها به اجرا درآمده است.

مدیرکل اداری و پشتیبانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در خصوص نظارت بر این کانون‌های مساجد، بیان داشت: از یک دهه گذشته بازدیدها و نظارت‌هایی در جهت شناخت نقاط ضعف و قوت مساجد انجام گرفته است، از سال 95 سامانه نظارت بر مساجد راه‌اندازی شده که تاکنون مجموعه فعالیت 9 هزار کانون فرهنگی هنری در این سامانه ثبت شده است.

خضری تصریح کرد: پس از بررسی‌هایی که بر فعالیت کانون‌های ثبت شده صورت خواهد گرفت، برنامه‌‌ریزی‌های خاصی برای کانون‌هایی که نیاز به اصلاح دارند انجام می‌شود.

وی از راه‌اندازی پورتال جامع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سال آینده خبر داد و افزود: از سال 97 ادامه فعالیت‌های سامانه نظارت در این پورتال اجرایی می‌شود.

مدیرکل اداری و پشتیبانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور یادآور شد: یکی از کارهای ستاد در مدیریت جدید، تعامل و همکاری مشترک با دستگاه‌های فرهنگی هنری است.

خضری ادامه داد: یکی از بسته‌های ستاد عالی در پنج ماهه آینده انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دستگاه‌های هنری در جهت هم‌‍افزایی فعالیت‌ها خواهد بود.

وی سطح فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در چند سال اخیر از نظر کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات