فرماندار ویژه میناب:

اشتغالزایی ۵۴۰ نفر در بازارچه ملوانی بندرتیاب

معاون استاندار هرمزگان با تاکید بر ضرورت ارتقای وضعیت معیشتی ساکنان مرزنشین استان از راه‌اندازی نخستین بازارچه ملوانی هرمزگان در بندرتیاب خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۹۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،ابوذر مهدی نخعی فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به ظرفیت‌های ویژه شرق هرمزگان در زمینه  توسعه دریا محور اظهار داشت: با توجه به عنایت ویژه دولت به ارتقای وضعیت معیشتی ساکنان مناطق ساحلی و ضرورت تثبیت جمعیت در این مناطق و همچنین ارتقای شاخص‌های بومی منطقه اقدامات قابل توجهی را در این مناطق در دست اقدام داریم.

وی در ادامه افزود: با پیگیری و رایزنی‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و به استناد مصوبه ۵/۳۱هیات وزیران در خصوص بار ملوانی، نخستین بازارچه ملوانی استان در منطقه تیاب راه‌اندازی می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در مرحله نخست این طرح حدود ۵۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه مصوبه هیات وزیران در این زمینه با مشارکت بخش خصوصی ظرفیت خوبی ایجاد کرده است، تاکید کرد: می‌توانیم شاهد ایجاد بازارچه ای توانمند از لحاظ تجاری در قالب بازارچه ملوانی باشیم.

نخعی در ادامه با اشاره به بنادر کوچک فعال در حوزه ملوانی و صیادی موجود در شرق هرمزگان،  گفت: برنامه‌ریزی شده تا با شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های متنوع تجاری، شیلات و گردشگری، شاهد رونق اقتصادی و توسعه این مناطق در آینده نزدیک باشیم.

ارسال نظرات