خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چاراویماق عنوان کرد

رسانه ها؛ ابزار مهم استکبار جهانی

فرمانده سپاه چاراویماق در جمع خبرنگاران این شهرستان، بیان واقعیت را مهم ترین رسالت رسانه در عصر ارتباطات دانست و گفت: در حال حاضر در سطح جهانی برخی از رسانه های مرجع آلت دست قدرت های انحصار طلب شده و خواسته های آن ها را مشروع جلوه می کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۸۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از آذربایجان شرقی، بهمن داستان با بیان اینکه نمونه هایی چون دفاع مردم فلسطین و یمن و حوادث سوریه و عراق از منظر رسانه های مغرض کار تروریستی است، افزود: کشتار سیاهپوستان در آمریکا و مردم بیگناه فلسطین و یمن و دیگر کشورها از نظر آن ها مشروع و دفاع از حق است.

 وی در ادامه خواستار هماهنگی و همسویی رسانه های اسلامی در مقابل هجمه های دشمن شد و خاطر نشان کرد: در زمان فعلی رسانه و شبکه های گروهی به ابزار قدرت دشمن علیه منافع جهان اسلام  تبدیل شده است و این زنگ خطری برای تک تک ملت های اسلامی است.

رسانه ها ابزار مهم قدرت های استکباری

داستان با اشاره به حوادث اخیر در کشور بی در و پیکر بودن فضای مجازی را تهدیدی برای سلامت جسم و روح جوانان خواند و اظهارداشت: آیا این جای سئوال ندارد که دشمن ما را در همه ابعاد محاصره می کند ولی این فضای مسموم را بدون هیچ محدودیتی در اختیار ما می گذارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها