خبرهای داغ:
معاون فرماندار مراغه:

مسائل و مشکلات فرهنگی باید آسیب شناسی شوند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه در حاشیه نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است گفت: کارگروه های تخصصی در زمینه فرهنگ باید مسائل و مشکلات این عرصه را شناسایی و آسیب شناسایی کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۹۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

جواد محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی و کلاس های فرهنگی و اجتماعی در محله ها و مساجد و تشکیل کلاس های مشاوره قبل از طلاق و همچنین قبل از ازدواج می تواند در کنترل آسیب های اجتماعی نقش بسزایی را ایفا کند.
وی همچنین از تشکیل کارگروه قرارگاه بررسی آسیب های اجتماعی به مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ظرف چند روز آینده خبر داد گفت: هسته مرکزی و اولیه قرارگاه آسیب های اجتماعی با همکاری دانشگاه ها، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و به مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حال ایجاد است.
محمودی افزود: راه اندازی قرارگاه آسیب های اجتماعی در شهرستان به منظور ایجاد تعامل و هماهنگی بین دستگاه های متولی در رسیدگی به این نوع آسیب ها ضروری است.
وی همچنین به تفاهم نامه بسیج سازندگی با آموزش و پرورش شهرستان در زمینه ساخت مدرسه در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: چندین مدرسه با هدف فراهم ساختن زمینه تحصیل و آموزش در مناطق محروم مراغه ساخته می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها