خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

سخنان رهبری؛ اندیشه سیاسی علوی و اسلامی است

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در تمامی مراحل عین اندیشه سیاسی علوی و اسلامی است چراکه عزت و کرامتی که امام و مقام معظم رهبری به ملت در همه مواقع می دهند در هیچ جای دنیا و بشریت همتای خود را ندارد.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۳۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی افزود: مسئولان باید گوش به فرمان ولایت باشند و قدر مردم را بدانند و در خدمت مردم حکومت داری و سردمداری کنند.

وی ادامه داد: مردم انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و در همه صحنه ها حضور گسترده داشته اند تا جایی که جنگ را هدایت و در مقابل تحریم ها و توطئه های داخلی و خارجی ایستادند و نقش بی بدیل ایفا کرده و به حکومت مفهوم و معنی دادند باید قدر این ملت را دانست و به در خواست های به جا و بحق آن ها پاسخ داد.

حجت الاسلام رحیمی اظهارداشت: اسلام این آزادی را داده است که اگر مسئولی چپاول و غارت گری کند مردم حق اعتراض داشته باشند ولی اما باید در چارچوب قانون اساسی باشد.

وی به حوادث و اغتشاشات اخیر اشاره و بیان کرد: متاسفانه برخی ها همسو با دشمن و استکبار شدند و از چارچوب اساسی و قانون عدول کردند و به جای درخواست های خود به در خواست های دشمنان جواب مثبت دادند و هرج و مرج در کشور به راه انداختند که قابل قبول نیست.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: اگر تعرض به اندیشه دینی و ریشه اسلام باشد پذیرفته نیست و کسانی که هنجارهای پذیرفته شده بین المللی را زیر پا گذاشتند و دخالت بی جا در امور کشور انجام دادند از لحاظ همه قواعد بین المللی محکوم است.

امام جمعه هشترود از مسئولان کشور در خواست کرد با برخی کشورها که از همه ظرفیت خود علیه ما در مجامع بین المللی استقاده کردند برخورد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها