محمدحسین رجبی:

یکی از اصول مهم کار در رسانه صداقت است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار داشت: صداقت خمیر مایه و ذات اصلی حوزه رسانه است و این امر مهم در این حوزه پر مخاطب و تأثیرگذار ضمیر اصلی بوده و با رعایت آن برخی مسائل پیش نمی‌آید و وجود آن می‌تواند اثر بخش باشد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۰۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان اظهار داشت: صداقت یکی از اصولی است که باید افراد در حوزه رسانه و جرائد برای داشتن آن تلاش کنند.

وی خطاب به اصحاب رسانه و با تاکید برضرورت خدمت بیشتر به مردم افزود: صداقت یکی از اصول مهم و اثرگذار برای اعتماد مردم به رسانه‌ها است؛ و زمانیکه خبرنگار با رویکرد صداقت وارد شود حتماً به نتیجه درست خواهد رسید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در استان کردستان به دلایل مختلفی عقب‌ماندگی در حوزه‌های "سرمایه‌گذاری و توسعه" وجود دارد که اگرمسئولان دست در دست هم با سرعت عمل و مدیریت بالایشان در تراز موفق انقلابی قرار بگیرند می‌توانند عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار داشت: زمانیکه از لحاظ درونی و اجتماعی و ساختار خوب کشور مشکلات برطرف شود و بیکاری، آسیب اجتماعی و فقر نداشته باشیم دشمنان برای اغتشاش نمیتوانند سرمایه‌گذاری کنندو هرگز نمیتوانند به کشور عزیزمان ضربه بزنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه وقتی مردم در تمام صحنه‌ها برای مقابله با دشمنان به پا میخیزند و در مقابل آن‌ها ایستادگی میکنند این بدان معنا است که کشور از استحکام درونی بالایی برخوردار است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مشکلات داخلی ما را آسیب‌پذیر می‌کند، گفت: حرف بنده این است که باید تعریف جمعی و یک گفتمان برای سرمایه‌گذاری داشته باشیم و باید همگی در کنار هم و دست در دست هم دهیم تا محرومیت‌ها از بین برود و توسعه متوازن در استان اتفاق بیفتد چرا که اینگونه است که دیگر هیچ تهدیدی ما را نگران نخواهد کرد.

در ادامه مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه با بیان اینکه ضعف‌هایی در جامعه خبری وجود دارد باید رفع شود، گفت: اغماض کردن از رفتار‌های مدیران و نقد نادرست نباید در رسانه‌های ما وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر خبرنگار معضلات جامعه و مردم خود را درک و با آن آشنا نباشد نمی‌توانند تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

رئیس بسیج رسانه بیان داشت:خبرنگاران پیامبران حقیقت در جامعه هستند و اطلاعات از سطح نخبگان به سطوح عمومی جامعه انتقال می‌دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید خود را به امور پیش و پا افتاده سرگرم و از مباحث مهم دور شوند، گفت: اولین گام برای اصلاح جامعه اصلاح واسطه بین مردم و نخبگان است.

بصیری افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه تحریک کننده جریانات اجتماعی و عواطف مردم هستند که باید با شناخت کامل بستر را برای توسعه در هرجامعه‌ای فراهم سازند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات