یک مخترع بسیجی در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

اختراع دستگاه سی اِن سی رومیزی صنعتی با قیمت پایین

آسمانی بیان داشت: این دستگاه از طریق اتصال یک کابل به کامپیوتور دیتا را می گیرد و به صورت کاملا اتوماتیک کار خود را انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۷۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

آسمانی مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات خود در راستای کاهش مصرف اظهار داشت: یکی از طرح های بنده در راستای کاهش مصرف، اختراع و ساخت سی اِن سی رومیزی است.

وی افزود: سی اِن سی همان کوچک شده ابعاد دستگاه های سی ان سی صنعتی است. در حال حاضر دستگاه هایی که در صنعت استفاده می شوند حجم و هزینه خیلی بالایی دارند به همین دلیل بنده همین دستگاه را با ابعاد کوچک تر برای مصارف تکی و برای تولید نمونه های اولیه ساختم و طراحی کردم که به صورت رومیزی استفاده می شود.

 این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: این دستگاه از طریق اتصال یک کابل به کامپیوتور دیتا را می گیرد و به صورت کاملا اتوماتیک کار خود را انجام می دهد.

 آسمانی تصریح کرد: سازمان بسیج علمی در راستای تامین هزینه ها و محل کار از ما حمایت کرد. ما در مرکز رشد که بسیج در اختیار ما گذاشته است تا حدودی امکانات مورد نیاز را داریم. هزینه امور دیگر مانند تراشکاری و جوشکاری و غیره را خودمان باید پرداخت کنیم.

 

ارسال نظرات