دوره های عقیدتی در زندگی نقش موثر و مقیدی برای جامعه اسلامی دارد

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران: نتایج کلاس‌های عقیدتی در ایام فتنه و نقش بصیرتی که قرآن در فرد ایجاد می‌کند به خوبی نمایان می‌شود، نقش آثار برکات قرآن در زندگی کارکنان ناجا به خوبی مشخص است و افزایش تعداد شرکت کنندگان این مسابقات مبین این موضوع است.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۸۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علی نوری در مراسم افتتاحیه  مسابقات قرآنی کریم ویژه خانواده‌های ناجا منطقه دو کشور با حضور استان‌های گیلان، گلستان، سمنان و مازندران در سالن انصارالمهدی قرارگاه انتظامی استان، اظهار کرد: سال پنجم میزبانی مسابقات قرآنی منطقه دو کشور هستم که یگان‌های مختلفی در این مسابقات حضور دارند و این افتخار برای مازندران است.

وی تصریح کرد: در این مسابقات قرائت، ترتیل، حفظ و اذان برگزار می‌شود و تا سال 95 مقام اول کشور در اختیار استان مازندران بود.

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران اضافه کرد: 4 هزار حافظ قرآن داریم و تعداد کلاس‌های که در حفظ قرآن کلاس گذاشتیم بسیار مناسب بود.

این مسؤول اضافه کرد: نتایج این کلاس‌ها در ایام فتنه و نقش بصیرتی که قرآن در فرد ایجاد می‌کند به خوبی نمایان می‌شود، نقش آثار برکات قرآن در زندگی کارکنان ناجا به خوبی مشخص است و افزایش تعداد شرکت کنندگان این مسابقات مبین این موضوع است.

نوری به برگزاری جلسات قرآن در سطح محافل خانگی اشاره کرد و افزود: محفل انس با قرآن در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات اثرگذار تامین هزینه مشوق‌های مناسب برای شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی استان مازندران است و تلاش می‌کنیم که تعداد خانواده‌های قرآنی در استان را افزایش دهیم.

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: استقبال در بین همسران و خانواده‌ها ناجا از محافل قرآنی بسیار مناسب است و برنامه داریم این روند را به صورت مناسب گسترش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها