مدیرکل پزشکی قانونی لرستان:

ثبت بیش از هزار مورد همسر آزاری در پزشک قانونی لرستان/کاهش 18 درصدی همسر آزاری در لرستان

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: ‏طی 9 ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و 156 نفر به دلیل وجود صدمات و ضرب‌وجرح حاصل ‏از همسر آزاری به مراکز پزشکی قانونی استان لرستان مراجعه نموده‌اند که شامل یک هزار و 120 زن و 36 مرد ‏بوده که مورد آزار همسرانشان قرارگرفته‌اند.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۵۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمیدرضا نظیفی در جمع خبرنگاران افزود: ‏طی 9 ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و 156 نفر به دلیل وجود صدمات و ضرب‌وجرح حاصل ‏از همسر آزاری به مراکز پزشکی قانونی استان لرستان مراجعه نموده‌اند که شامل یک هزار و 120 زن و 36 مرد ‏بوده که مورد آزار همسرانشان قرارگرفته‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین ‏در سال گذشته نیز تعداد یک هزار و 423 نفر همسر آزاری اعم از زن آزاری شوهر آزاری در مراکز پزشکی قانونی استان لرستان به ثبت رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان عنوان کرد: مقایسه ‏آماری این میزان پرونده در بازه زمانی 9 ماهه نخست امسال و سال گذشته نشان می‌دهد که خوشبختانه همسر ‏آزاری در لرستان کاهش 18 درصدی داشته است. ‏

عضو شورای قضائی استان لرستان تأکید کرد: همچنین طی 9 ماهه نخست امسال تعداد 7 مورد کودک‌آزاری ‏‏(همگی دختربچه) به ثبت رسیده این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته نیز تعداد 18 ‏مورد کودک‌آزاری (12 مورد دختربچه و 6 مورد پسربچه) به ثبت رسیده بود که خوشبختانه کودک‌آزاری نیز ‏در استان لرستان 61 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار